10 клас
"Зарубіжна література" 10 А,Б,В класи(28.12)
Тема уроку: Федір Михайлович
Достоевський. Життя і творчість.
Завдання:
Опрацювати
презентацію «Федір Михайлович Достоевський.
Життя і творчість.», зробити конспект.
Завдання:
Переглянути відео
Домашнє завдання:
•
за підручником прочитати с. 108 -115
•
прочитати ч. 1, скласти план
•
знайти опис пейзажів, міста, приміщень
За
бажанням переглянути фільм за посиланням
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
10 А,Б,В класи(28.12)
Тема уроку: Федір Михайлович
Достоевський. Життя і творчість.
Завдання:
Опрацювати
презентацію «Федір Михайлович Достоевський.
Життя і творчість.», зробити конспект.
Завдання:
Переглянути відео
Домашнє завдання:
•
за підручником прочитати с. 108 -115
•
прочитати ч. 1, скласти план
•
знайти опис пейзажів, міста, приміщень
За
бажанням переглянути фільм за посиланням
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я,
клас.
Щасливого Нового року! Приємних вражень!
Не забувайте про книгу!
10 А клас (21.12)
Тема уроку: Позакласне читання.
Е.Т.А.
Гофман «Золотий горнець»
Завдання:
Прочитати казку Гофмана «Золотий горнець»
За бажанням переглянути відео за посиланням
Завдання:
Визначити
головну тему та ідею твору
Домашнє завдання:
За
бажанням виконати творчі роботи на вибір за твором Гофмана.
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
Щасливого Нового року! Приємних вражень!
Не забувайте про книгу!
10 А клас (21.12)
Тема уроку: Позакласне читання.
Е.Т.А.
Гофман «Золотий горнець»
Завдання:
Прочитати казку Гофмана «Золотий горнець»
За бажанням переглянути відео за посиланням
Завдання:
Визначити
головну тему та ідею твору
Домашнє завдання:
За
бажанням виконати творчі роботи на вибір за твором Гофмана.
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
10 Б, В клас (21.12)
Тема уроку: Узагальнення
вивченого за романом Стендаля «Червоне і чорне»
Завдання:
Переглянути за
бажанням відео за посиланням
Завдання:
Виконати тести
відкривши посилання join.naurok.ua
10 Б Код доступу 4475643
10 В Код доступу 4441315
Завдання необхідно виконати до 23 грудня 19:00
Успіху!
10 Б, В клас (24.12)
Тема уроку: Позакласне читання.
М. Гоголь «Мертві душі»
Завдання:
Переглянути відео за посиланням
Завдання:
Створити ейдос
конспект «Характеристика образів поміщиків»
Всі конспекти
та виконані завдання надсилати на
електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
10 Б, В клас (21.12)
Тема уроку: Узагальнення
вивченого за романом Стендаля «Червоне і чорне»
Завдання:
Переглянути за
бажанням відео за посиланням
Завдання:
Виконати тести
відкривши посилання join.naurok.ua
10 Б Код доступу 4475643
10 В Код доступу 4441315
Завдання необхідно виконати до 23 грудня 19:00
Успіху!
10 Б, В клас (24.12)
Тема уроку: Позакласне читання.
М. Гоголь «Мертві душі»
Завдання:
Переглянути відео за посиланням
Завдання:
Створити ейдос
конспект «Характеристика образів поміщиків»
Всі конспекти
та виконані завдання надсилати на
електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
__________________
10 А клас (14.12)
Тема уроку: Аналітичний аналіз поезій російських поетів Ф. Тютчева, А. Фета
Завдання:
Зробити аналіз улюбленої поезії
Ф. Тютчева, або А. Фета.
Оформлені і підписані роботи
прикріпити на «Дошку творчості», або
надіслати вчителю на електронну адресу.
За бажанням додати виразне
читання обраної поезії(на 11-12 балів)
«Дошка творчості»
______________________ 10 Б, В клас (14.12)Тема уроку: РЗМ. Образ Жульєна Сореля.
Завдання:
1. Переглянути
презентацію «Показ в образі Жульена Сореля трагічної внутрішньої боротьби сильних і щирих пристрастей та
егоїстичного розрахунку.»
2. Зробити характеристику образу
Жульєна Сореля.
3. Власні оформлені і підписані
роботи прикріпити на «Дошку творчості», або
надіслати вчителю на електронну адресу.
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
__________________
10 А клас (14.12)
Тема уроку: Аналітичний аналіз поезій російських поетів Ф. Тютчева, А. Фета
Завдання:
Зробити аналіз улюбленої поезії
Ф. Тютчева, або А. Фета.
Оформлені і підписані роботи
прикріпити на «Дошку творчості», або
надіслати вчителю на електронну адресу.
За бажанням додати виразне
читання обраної поезії(на 11-12 балів)
«Дошка творчості»
Тема уроку: РЗМ. Образ Жульєна Сореля.
Завдання:
1. Переглянути презентацію «Показ в образі Жульена Сореля трагічної внутрішньої боротьби сильних і щирих пристрастей та егоїстичного розрахунку.»
2. Зробити характеристику образу Жульєна Сореля.
3. Власні оформлені і підписані роботи прикріпити на «Дошку творчості», або надіслати вчителю на електронну адресу.
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я,
клас.
Запрошую учнів на онлайн урок
10 Б, В клас (17.12)
Тема уроку: Синхронний урок
Символіка назви роману Стендаля «Червоне і чорне»
Завдання:
10 Б– 17.12.2020.
о 8.00
Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор
конференції: 872 2999 4289
Код доступа: 6BC0Js
10 В– 10.12.2020.
о 10.00
Підключитися до конференції Zoom
Идентификатор
конференции: 829 5102 0251
Код доступа: 8ft12F
Завдання:
Переглянути презентацію «Символіка назви
роману Стендаля»
Домашнє завдання:
Творчі
роботи «Символіка кольорів роману Стендаля»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
Запрошую учнів на онлайн урок
10 Б, В клас (17.12)
Тема уроку: Синхронний урок
Символіка назви роману Стендаля «Червоне і чорне»
Завдання:
10 Б– 17.12.2020.
о 8.00
Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 872 2999 4289
Код доступа: 6BC0Js
10 В– 10.12.2020.
о 10.00
Підключитися до конференції Zoom
Идентификатор конференции: 829 5102 0251
Код доступа: 8ft12F
Завдання:
Переглянути презентацію «Символіка назви
роману Стендаля»
Домашнє завдання:
Творчі
роботи «Символіка кольорів роману Стендаля»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я,
клас.
_______________________
10 А клас (07.12)
Запрошую учнів на онлайн урок
Синхронний урок.
Тема уроку:
Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева, А.
Фета
10 А – 07.12.2020. о 8.00 до 8-45
Подключиться к конференции
Zoom
Идентификатор конференции: 897
6824 6665Код доступа: Wv1rXb
Завдання:
Переглянути відео «Школа «чистого
мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета».
Домашнє завданняПідготувати виразне читання поезії Ф.Тютчева,
А.Фета
СХЕМА АНАЛІЗУ ЛІРИЧНОГО
ТВОРУ
1. Жанр твору
2. Провідний мотив твору
(тема)
3. Ідея поезії
4. Композиція (якщо поезія
сюжетна)
5. Тропи (художні засоби)
6. Синтаксичні засоби увиразнення мовлення (стилістичні
фігури: інверсія, антитеза, рефрен,анафора, епіфора тощо)
8. Висновки , враження
1. Жанр твору:
– гімн; дифірамб; псалом; сонет;
елегія; послання; романс; медитація; ліричний вірш;– епіграма; акровірш; тощо
Ліричні твори за
ідейно-тематичною класифікацією поділяють на громадянську
(патріотичну), філософську (медитативну), пейзажну, інтимну (любовну) лірику.
4. Тропи
Епітет – художнє означення, яке передає або виділяє
одну прикмету, характерну рису, ознаку
предмета, особи, явища – „під сивою сосною”, „чорні брови”.Метафора – слово, значення
якого переноситься на найменування іншого предмета, зв’язаного за
рисами подібності – „приходить осінь”, „плачуть і моляться білі троянди”.Метонімія – метонімічне
зіставлення відбувається не за ознакою подібності, а за ознакою
суміжності, тобто незалежності до понять одного порядку – „зажурилась
Україна” (тобто зажурились люди в Україні).Синекдоха – різновид метонімії,
у якій відбувається перенесення значення з цілого на його окрему
частку – „тут не ступала людська нога”.Гіпербола – перебільшення явища, дії, предмета,
яких-небудь ознак, властивостей, характеристик –
„де зіп’ялася вежа на котурн”.Літота – надмірне применшення ознак описуваного
предмета – „невелика шкода”.
Порівняння – словесний вираз, у
якому уявлення про зображувальний предмет конкретизується
шляхом зіставлення його з іншим предметом:
а) просте – „життя зникає, як ріка Почайна”; б) поширене – „Ти тихо йдеш – так ходять скрипалі; не
сколихнувши музику словами...”
Алюзія – проведення
культорологічних паралелей: застосування образу з відомого твору,
історичного факту тощо – „І прадід мій ходив, як Ной після потопу.”
Алітерація – фігура, що створюєтся
шляхом повторення однакових та близьких за звучанням
приголосних звуків у слові, реченні, найближчому контексті – „За кражу, за
войну, за кров, / Що братню кров пролити просять.”
Асонанс – повтор однакових
голосних звуків у слові, рядку реченні, фрагменті тексту, що виявляє
цілісність за образовими компонентами, допомагає точніше розкрити стан
ліричного героя – „І золотої, й дорогої.”
Звуконаслідування – підбір звуків
подібних до звуків живої природи.
_________________
10 Б, В клас (07.12)
Тема уроку: ФРЕДЕРІК СТЕНДАЛЬ
«Червоне і чорне. Хроніка ХІХ століття»
Завдання:
Переглянути
презентацію «ФРЕДЕРІК СТЕНДАЛЬ «Червоне і чорне. Хроніка
ХІХ століття», виконайте завдання
Домашнє завдання
Творчі завдання «Порівняльна характеристика образів Матильди
де ла Моль і пані де Реналь.»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
_______________________
10 А клас (07.12)
Запрошую учнів на онлайн урок
Синхронний урок.
Тема уроку:
Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева, А.
Фета
10 А – 07.12.2020. о 8.00 до 8-45
Подключиться к конференции
Zoom
Идентификатор конференции: 897 6824 6665
Код доступа: Wv1rXb
Завдання:
Переглянути відео «Школа «чистого
мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета».
Підготувати виразне читання поезії Ф.Тютчева,
А.Фета
СХЕМА АНАЛІЗУ ЛІРИЧНОГО
ТВОРУ
1. Жанр твору
2. Провідний мотив твору
(тема)
3. Ідея поезії
4. Композиція (якщо поезія
сюжетна)
5. Тропи (художні засоби)
6. Синтаксичні засоби увиразнення мовлення (стилістичні
фігури: інверсія, антитеза, рефрен,анафора, епіфора тощо)
8. Висновки , враження
1. Жанр твору:
Ліричні твори за
ідейно-тематичною класифікацією поділяють на громадянську
(патріотичну), філософську (медитативну), пейзажну, інтимну (любовну) лірику.
4. Тропи
Епітет – художнє означення, яке передає або виділяє
одну прикмету, характерну рису, ознаку
шляхом зіставлення його з іншим предметом:
історичного факту тощо – „І прадід мій ходив, як Ной після потопу.”
Алітерація – фігура, що створюєтся
шляхом повторення однакових та близьких за звучанням
приголосних звуків у слові, реченні, найближчому контексті – „За кражу, за
войну, за кров, / Що братню кров пролити просять.”
цілісність за образовими компонентами, допомагає точніше розкрити стан
ліричного героя – „І золотої, й дорогої.”
Звуконаслідування – підбір звуків
подібних до звуків живої природи.
_________________
10 Б, В клас (07.12)
Тема уроку: ФРЕДЕРІК СТЕНДАЛЬ
«Червоне і чорне. Хроніка ХІХ століття»
Завдання:
Переглянути
презентацію «ФРЕДЕРІК СТЕНДАЛЬ «Червоне і чорне. Хроніка
ХІХ століття», виконайте завдання
Домашнє завдання
Творчі завдання «Порівняльна характеристика образів Матильди
де ла Моль і пані де Реналь.»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я,
клас.
10 Б, В клас (10.12)
Тема уроку: Жіночі
образи роману Стендаля «Червоне і чорне»
Завдання:
Переглянути презентацію «Жіночі образи
роману Стендаля «Червоне і чорне», виконати завдання.
Домашнє завдання:
Підготуватися до уроку РЗМ «характеристика образів
головних героїв»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
10 Б, В клас (10.12)
Тема уроку: Жіночі
образи роману Стендаля «Червоне і чорне»
Завдання:
Переглянути презентацію «Жіночі образи
роману Стендаля «Червоне і чорне», виконати завдання.
Домашнє завдання:
Підготуватися до уроку РЗМ «характеристика образів
головних героїв»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я,
клас.
________________
10 А клас (30.11)
Тема уроку: Особливості сюжету й композиції повісті-казки Е.Т.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько
Цинобер»
Завдання:
1.Переглянути презентацію «Особливості сюжету й композиції повісті-казки Е.Т.А.Гофмана
«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»», виконати завдання.
👉
Домашнє завдання
-
Заповнити
таблиці(письмово)
-
Характеристика
образів (усно)
-
Творчі завдання
(на вибір) - 10- 12 б.
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну
адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
________________
10 А клас (30.11)
Тема уроку: Особливості сюжету й композиції повісті-казки Е.Т.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько
Цинобер»
Завдання:
1.Переглянути презентацію «Особливості сюжету й композиції повісті-казки Е.Т.А.Гофмана
«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»», виконати завдання.
👉
Домашнє завдання
-
Заповнити
таблиці(письмово)
-
Характеристика
образів (усно)
-
Творчі завдання
(на вибір) - 10- 12 б.
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
10 Б, В клас (30.11)
Тема уроку: Контрольна робота
Завдання:
відкрийте
посилання join.naurok.ua
10 Б Код доступу 6388740
10 В Код доступу 1644652
Завдання
необхідно виконати
до 2 грудня 19:00
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал
10 Б, В клас (03.12)
Тема уроку: Роман як
жанр літератури у ХІХ ст. Стендаль. Життєвий і творчий шлях, світоглядно-естетичні
позиції письменника.
Завдання:
Переглянути презентацію «Роман як
жанр літератури у ХІХ ст. Стендаль. Життєвий і творчий
шлях, світоглядно-естетичні позиції письменника
Завдання:
За бажанням переглянути художній фільм
Домашнє завдання:
•
Читати роман Стендаля «Червоне і чорне»
•
Творчі завдання (на вибір) за творчістю Стендаля.
Всі конспекти
та виконані завдання надсилати на
електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
10 Б, В клас (30.11)
Тема уроку: Контрольна робота
Завдання:
відкрийте
посилання join.naurok.ua
10 Б Код доступу 6388740
10 В Код доступу 1644652
Завдання необхідно виконати
до 2 грудня 19:00
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал
10 Б, В клас (03.12)
Тема уроку: Роман як
жанр літератури у ХІХ ст. Стендаль. Життєвий і творчий шлях, світоглядно-естетичні
позиції письменника.
Завдання:
Переглянути презентацію «Роман як
жанр літератури у ХІХ ст. Стендаль. Життєвий і творчий
шлях, світоглядно-естетичні позиції письменника
Завдання:
За бажанням переглянути художній фільм
Домашнє завдання:
•
Читати роман Стендаля «Червоне і чорне»
•
Творчі завдання (на вибір) за творчістю Стендаля.
Всі конспекти
та виконані завдання надсилати на
електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
_________________
10-А (23.11)
Тема уроку: Романтизм у Німеччині. Життєвий
і творчий шлях Ернста Теодора Амадея Гофмана
Завдання:
1.Переглянути презентацію
«Романтизм у Німеччині. Життєвий і творчий шлях Ернста Теодора Амадея Гофмана»,
виконати завдання.
2.Переглянути відео
Домашнє завдання•
Прочитати
повість –казку “Малюк Цахес”
Творче
завдання на 11-12 балів
-
Намалювати дружній шарж(на героїв
твору) або
-
Виготовити рекламу твору
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на
електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
_________________
10-А (23.11)
Тема уроку: Романтизм у Німеччині. Життєвий
і творчий шлях Ернста Теодора Амадея Гофмана
Завдання:
1.Переглянути презентацію
«Романтизм у Німеччині. Життєвий і творчий шлях Ернста Теодора Амадея Гофмана»,
виконати завдання.
2.Переглянути відео
Домашнє завдання
•
Прочитати
повість –казку “Малюк Цахес”
Творче
завдання на 11-12 балів
-
Намалювати дружній шарж(на героїв
твору) або
-
Виготовити рекламу твору
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
10 Б, В клас (23.11)
Тема уроку: Волт Вітмен . Збірка «Листя
трави»
Завдання:
1.Переглянути відео за посиланням
2.
Опрацювати презентацію «Волт Вітмен . Збірка «Листя трави», виконати
завдання
Домашнє завдання
Вивчити напам'ять уривок з поезії «Пісня про себе»(ст.103-104), 1 частина.
Наступний урок проводиться онлайн.
10Б,В - 26.11.2020
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
10 Б, В клас (23.11)
Тема уроку: Волт Вітмен . Збірка «Листя
трави»
Завдання:
1.Переглянути відео за посиланням
2. Опрацювати презентацію «Волт Вітмен . Збірка «Листя трави», виконати завдання
Домашнє завдання
Вивчити напам'ять уривок з поезії «Пісня про себе»(ст.103-104), 1 частина.
Наступний урок проводиться онлайн.
10Б,В - 26.11.2020
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
10 Б, В клас (26.11)
Запрошую учнів на онлайн урок
Тема уроку: Виразне читання напам'ять уривку з
поезії В.Вітмена .
10
Б – 26.11.2020. о 8.00
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 818 8572 7049Код доступа:
j82n6E
10
В – 26.11.2020. о 9.45
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 834 8533 4645
Код доступа:
D6R6eB
Завдання:
Учні, що не змогли бути присутні на онлайн уроці повинні записати відео
читання напам'ять поезії В. Вітмена до 30.11.
Домашнє завдання
Підготуватися
до контрольної роботи з теми «Поезія пізнього романтизму та раннього реалізму
п. ХІХ ст.»
_______________________
10 А клас (16.11)
Тема уроку: Контрольна робота з теми «Золоті сторінки далеких епох»
Завдання:
відкрийте посилання join.naurok.ua
Код доступу 9525490
Завдання необхідно виконати до 18 листопада 19:00
Домашнє завдання:
Творчі завдання – цікаві факти з життя, творчості Гофмана
__________________________
10 Б, В клас (16.11)
Тема уроку: Лірика А. А. Фета
Завдання:
1.Переглянути відео
2. Опрацювати презентацію
Домашнє завдання
Підготувати виразне читання та аналіз улюбленої поезії російських поетів Фета А. , або Тютчева Ф. за планом.
Схема аналізу поезії
Наступний урок проводиться онлайн. 10Б,В - 19.11.2020
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
__________________________
10 Б, В клас (19.11)
Запрошую учнів на онлайн-урок
Тема: Р.М. Аналітичне дослідження поезії Фета, Тютчева.
10 Б – 19.11.2020. о 8.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 853 7173 3752
Код доступа: 195x0F
10 В – 12.11.2020. о 9.45
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 840 0889 6685
Код доступа: Z9XF4c
Завдання:
Письмово аналіз поезії Фета, або Тютчева. Сфотографувати та переслати вчителю на електронну адресу.
Домашнє завдання:
Творчі завдання на 11-12б.
Озвучити улюблену поезію російських поетів
_________________
10 А клас (09.11)
Тема уроку: Багатогранність образів
п'єси
«Гамлет» В. Шекспіра
Завдання:
1. Переглянути відео за посиланням
2.Вільне письмо «Багатогранність образів п'єси «Гамлет»
3.
Читання напам'ять
монологу Гамлета по відеозв'язку
– понеділок 8.00-9.00, або надіслати відеозапис до 12.11(четвер) вкдючно.
Домашнє завдання
•
Підготуватися до контрольної роботи
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати у Вайбер (тел. 097-488-30-19), або на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
10 Б, В клас (26.11)
Запрошую учнів на онлайн урок
Тема уроку: Виразне читання напам'ять уривку з
поезії В.Вітмена .
10
Б – 26.11.2020. о 8.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 818 8572 7049
Код доступа:
j82n6E
10
В – 26.11.2020. о 9.45
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 834 8533 4645
Код доступа:
D6R6eB
Завдання:
Учні, що не змогли бути присутні на онлайн уроці повинні записати відео
читання напам'ять поезії В. Вітмена до 30.11.
Домашнє завдання
Підготуватися
до контрольної роботи з теми «Поезія пізнього романтизму та раннього реалізму
п. ХІХ ст.»
_______________________
10 А клас (16.11)
Тема уроку: Контрольна робота з теми «Золоті сторінки далеких епох»
Завдання:
відкрийте посилання join.naurok.ua
Код доступу 9525490
Завдання необхідно виконати до 18 листопада 19:00
Домашнє завдання:
Творчі завдання – цікаві факти з життя, творчості Гофмана
__________________________
10 Б, В клас (16.11)
Тема уроку: Лірика А. А. Фета
Завдання:
1.Переглянути відео
2. Опрацювати презентацію
Домашнє завдання
Підготувати виразне читання та аналіз улюбленої поезії російських поетів Фета А. , або Тютчева Ф. за планом.
10Б,В - 19.11.2020
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
__________________________
10 Б, В клас (19.11)
Запрошую учнів на онлайн-урок
Тема: Р.М. Аналітичне дослідження поезії Фета, Тютчева.
10 Б – 19.11.2020. о 8.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 853 7173 3752
Код доступа: 195x0F
10 В – 12.11.2020. о 9.45
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 840 0889 6685
Код доступа: Z9XF4c
Завдання:
Письмово аналіз поезії Фета, або Тютчева. Сфотографувати та переслати вчителю на електронну адресу.
Домашнє завдання:
Творчі завдання на 11-12б.
Озвучити улюблену поезію російських поетів
_________________
10 А клас (09.11)
Тема уроку: Багатогранність образів
п'єси
«Гамлет» В. Шекспіра
Завдання:
1. Переглянути відео за посиланням
3. Читання напам'ять монологу Гамлета по відеозв'язку – понеділок 8.00-9.00, або надіслати відеозапис до 12.11(четвер) вкдючно.
Домашнє завдання
•
Підготуватися до контрольної роботи
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати у Вайбер (тел. 097-488-30-19), або на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
__________________________
10 Б, В клас (09.11)
Тема уроку: Викривальний зміст твору
Гофмана “Крихітка Цахес”
Завдання:
1.Переглянути презентацію
«Викривальний зміст твору Гофмана “Крихітка Цахес”», виконати завдання.
Домашнє завдання
Творчі
завдання на одну з тем:- Фея в наш час або- Якби країною правив Цахес
Наступний урок проводиться онлайн.
10Б,В -
12.11.2020
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
__________________________
10 Б, В клас (09.11)
Тема уроку: Викривальний зміст твору
Гофмана “Крихітка Цахес”
Завдання:
1.Переглянути презентацію
«Викривальний зміст твору Гофмана “Крихітка Цахес”», виконати завдання.
Домашнє завдання
Наступний урок проводиться онлайн.
10Б,В -
12.11.2020
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
______________________________
10 Б, В клас (12.11)
Запрошую учнів на онлайн урок
Тема уроку: Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева
10
Б – 12.11.2020. о 8.00 до 8-45
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 851 7242 0987
Код
доступа: ykGAA6
10
В – 12.11.2020. о 9.45 до 8-45
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 815 5166 1347
Код
доступа: jZt8Eb
Завдання:
Переглянути презентацію
«Школа
«чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева».
Домашнє завдання
Аналіз поезії
Ф.Тютчева за планом письмово.
________________________
______________________________
10 Б, В клас (12.11)
Запрошую учнів на онлайн урок
Тема уроку: Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева
10
Б – 12.11.2020. о 8.00 до 8-45
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 851 7242 0987
Код
доступа: ykGAA6
10
В – 12.11.2020. о 9.45 до 8-45
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 815 5166 1347
Код
доступа: jZt8Eb
Завдання:
Переглянути презентацію
«Школа
«чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. Тютчева».
Домашнє завдання
Аналіз поезії
Ф.Тютчева за планом письмово.
________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар