9 клас
"Зарубіжна література"
Дистанційний урок
1. Запишіть тему уроку в зошити
2. Виконайте вправу "Життєвий і творчий шлях письменника"
3. Останні роки життя
У 1931-1932рр. до письменника прийшло нове натхнення, пов’язане з його коханням до Олени Шиловської. Їхні стосунки були складними і неоднозначними : вона мала свою сім’ю. М.Булгаков залишився без роботи. Але кохання виявилось сильнішим за обставини, і письменник насолоджувався миттю щастя, яке несподівано надарувала йому доля.
3. Перегляньте документальний фільм
_____________________
Дистанційний урок
Дистанційний урок
для 9-х класів 02.04
Тема: Українські перекладачі творів зарубіжної літератури кінця XIX - початку XX ст. Порівняння особливостуй "старої" і "нової" драми1. Запишіть тему уроку в зошити
2. - Ми з вами завершуємо вивчення теми «Нові тенденції у драматургії ХІХ - початку ХХ століття. Сьогодні ми підведемо підсумки всього вивченого про «нову драму».
3. Прочитайте поезію Юлії Блюсович "Життя - театр"
"Життя - театр," - сказав Шекспір
Але актором бути важко.
Хіба ти знаєш, друже мій,
Як свою роль зіграти?
Чи репліку ти правильно обрав,
і чи та роль тобі належить.
Чи правильно партнера підібрав,
І чи театр вас не розмежить.
Маріонетка - теж актор.
Вона виконує бажання майстра.
Він каже, що робити. Та промов
Своїх їй висловить не вдасться.
Сценарій і актор - вони є нероздільні.
Будуємо ми плани кожен день.
І список дій складаємо незрозумілий
Та час їм збутися ніколи не прийде.
Імпровізація, актор. Ідуть пліч-о-пліч.
Без неї аж ніяк не обійтись.
Життя підкидує підводні бомби
Ти жити хочеш? То вже якось крутись.
"Життя - театр, а ми всі лиш актори."
Давайте добре грати свою роль.
Так, щоб не раз ще на поклони,
На біс нас викликали знов!
4. Опрацюйте матеріал. Занотуйте в зошити саме основне
Українські перекладачі твору Генріка Ібсена "Ляльковий дім" (норв. Etdukkehjem; в інших українських перекладах також: «Нора: драма на 3 дії», «Нора, або Хатка ляльки: драма на 3 дії»,«Лялькова хатка») — п'єса на три її норвезького драматурга Генріка Ібсена, прем'єра якої відбулася в Данському королівському театрі в Копенгагені 21 грудня 1879 року. П'єса була опублікована в тому ж місяці, напередодні прем'єри. 2001 року твір Ібсена занесено до реєстру програми ЮНЕСКО «Пам'ять світу».
Ляльковий дім українською
перекладали Марія Грінченко (під
псевдонімом Марія Загірня) (1908), Марія
Грушевська (1908), Вероніка Гладка та Катерина
Корякіна (1930), Олекса Новицький (1956),
та Ольга Сенюк (2011).
Українські перекладачі творів Б.Шоу
Для екранізації 1938 року Шоу написав кілька нових великих епізодів, які зараз зазвичай включаються до англійського тексту п'єси.
У 1956 році американський композитор Фредерік Лоу написав за мотивами п'єси мюзикл «Моя прекрасна леді», який також мав великий успіх. Як фільм, так і мюзикл, на відміну від п'єси, закінчуються щасливим любовним фіналом.
Перший переклад п'єси Бернарда Шоу «Пігмаліон» українською мовою був здійснений Павловим Миколою Олександровичем, і побачив світ на сторінках журналу «Всесвіт» у 1999 році. У примітках до перекладу Микола Павлов, зокрема, пояснює, чому він, здійснюючи переклад, вирішив не вживати український суржик для передачі лондонського кокні. Вже наступного року п'єсу в перекладі Миколи Павлова було поставлено СергіємДанченком.
Театральну і драматичну естетику межі століть сформували творчі відкриття Г. Ібсена, Ю. А.Стріндберґа, К. Гамсуна, М. Метерлінка та ін.
Драматургія останньої третини ХІХ ст. вирізняється пошуком нових форм зображення дійсності засобами мистецтва. Так з’являється «нова драма».Кожен із представників «нової драматургії» — Г. Ібсен, Дж. Б. Шоу, А. Чехов, М. Метерлінк, Ю. А. Стріндберґ, Ґ. Гаупт-ман, В. Винниченко та інші — безумовно, йшов власними шляхами. Підхід митців до театральної естетики та поетики значно різнився. Але існувала одна спільна ознака: усі вони намагалися створити проблемний театр, який би максимально наближався до сучасного читача й відповідав новим викликам життя.
Засновником «нової драми» вважають норвежця Генріка Ібсена. Його ідеї підхопили німецький драматург Ґ. Гауптман, англійський — Дж. Б. Шоу, шведський — Ю. А. Стріндберґ, бельгійський — М. Метерлінк, французький — Е. Золя, російський — А. Чехов, український — В. Винниченко та ін.
5. Перегляньте відео
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ*Дати письмову відповідь на запитання:1) Які театральні вистави ви переглядали, які п’єси, драми читали останнім часом?2) Яким, на вашу думку, значення театру було раніше і яким воно є тепер?* Створити проєкт "Михайло Булгаков. Українські сторінки життя і творчості."
для 9-а, г, д, е класу (29.03)
для 9-б, 9-в класу (31.03)
Тема: Динаміка
образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва,
збереження національної культури, розвитку мови.
- Переглянути відеоурок
Чим приваблює читача Елайза Дулітл? Опишіть шлях головної героїні від квіткарки до «чарівної леді».Домашнє завдання. Зібрати інформацію на тему: «Втілення драматичних творів Б.Шоу в театрі, кіно».
_____________________________________
для 9-а, г, д, е
класу (28.12)
для 9-б, 9-в
класу (30.12)
Тема уроку: Позакласне
читання.
Романтична
поема М. Ю. Лермонтова «Мцирі»
· прослухати переказ поеми
за 5 хв. російською мовою
· або прослухати скорочено
поему українською мовою
· скласти паспорт твору (назва, автор, час створення,
герої, тема, ідея, композиція, жанр, худ. особливості)
Увага! Нагадування! Список творів, що будуть
вивчатися в ІІ семестрі, можна побачити у змісті підручника на с. 4. За
бажанням читайте на канікулах
Вітаю з прийдешніми святами!
Веселого настрою! Гарного відпочинку!
_____________
для 9-а, г, д, е класу (21.12)
для 9-б, 9-в класу (23.12)
Тема уроку: Байронічні герої у Лермонтова та Пушкіна
Переглянути відео урок за
посиланням
та презентацію
і виконати завдання:
- Усно поясніть вислів «В житті
завжди є вибір, але не завжди вистачає сил». Як він стосується героїв
прочитаних творів Лермонтова й Пушкіна?
- З’ясуйте поняття «зайва людина» в літературі та запишіть у
зошит
Прочитати поему Лермонтова «Мцирі»
______________________
для 9-а, г, д, е класу (14.12)
для 9-б, 9-в класу (16.12)
Тема уроку: М. Ю. Лермонтов
«Герой нашого часу». Складність образу Печоріна, його духовна трагедія
Переглянути
презентацію і виконати завдання (завдання останнього слайду
обов’язково письмово)
Класну роботу та дз на цей урок надсилають ті, хто має
прізвище на Д, К, Л, М, О, Ш, і бажаючі отримати додаткову оцінку
·
Підготуватися до перевірочної роботи з теми «Російська література 19 ст.: Пушкін і Лермонтов»
·
За бажанням, надіслати або прикріпити до «Дошки
творчості» креативні роботи до роману Лермонтова «Герой нашого часу» (словесні
коментарі мають бути)
_________________
Дистанційний бінарний урок зарубіжної літератури та
російської мови
(для всіх 9-х класів 18.12)
Тема уроку:
Підсумкова робота з теми «Російська література
19 ст.: Пушкін і Лермонтов»
Завдання:
Виконати завдання в гугл-формі (для тих учнів 9-а, г, д, е, що не
виконали це завдання в четвер 17.12 на уроці російської мови, а також
для учнів 9- в класу) за посиланнями
1 в. -дівчата:
2 в. – хлопці:
Для учнів 9-б класу , які не вивчають російську мову,
посилання
Зверніть увагу!!!
Форма відкрита в
день уроку
з 8.00 до 16. 00
для 9-а, г, д, е класу (07.12)
для 9-б, 9-в класу (09.12)
Тема уроку: М. Ю. Лермонтов «Герой нашого
часу». Новаторство М. Ю. Лермонтова в
жанрі роману
1.
Виразне читання напам’ять віршу
М. Ю. Лермонтова «На
дорогу йду я в самотині…» (відео читання в день
уроку має бути прикріплене на «Дошку творчості» або надіслане на Вайбер учителю)
2.
Переглянути відеоурок і виконати завдання
до нього
·
Знати зміст відео презентації (останній слайд
занотований у зошитах)
·
Прочитати, вміти переказувати 1, 2 розділи роману:
«Бела», «Максим Максимович»
Додатковий
матеріал до наступного уроку:
текст роману російською
короткий переказ роману Лермонтова
українською
худ. фільм 2009 р. за мотивами роману
______________
Дистанційний синхронний
урок
(для всіх 9-х
класів 11.12)
Тема уроку:
М. Ю.
Лермонтов. Знайомство з героєм. Аналіз двох перших
повістей роману
Приєднатися
до уроку можна за посиланням
9-а
12.45 https://meet.google.com/akq-xhfg-cuy
9-б 10.45 https://meet.google.com/vqr-ueef-awu
9-в
8.15 https://meet.google.com/fzb-sggm-mag
9-г
13.45 https://meet.google.com/ihs-nbnw-gbx
9-д
9.45 https://meet.google.com/znd-crrz-tbx
9-е 8.45 https://meet.google.com/avc-tmmm-opj
Завдання:
Переглянути презентацію і виконати завдання до неї
Домашнє завдання:
·
Дочитати роман «Герой нашого часу»
·
Скласти у зошитах гранування (на високий бал – МК)
до образу Печоріна
·
Усна х-ка головного героя за відомим планом:
- місце у творі;
- походження, освіта, виховання;
- портрет;
- риси хар-ру (приклади з твору що їх демонструють);
- ставлення до інших і інших до героя;
- доля героя;
- що уособлює;
- ваше враження від персонажа
·
За бажанням на високий бал відповісти на підсумкові
питання до уроку й надіслати відповіді вчителю
для 9-а, г, д, е класу (30.11)
для 9-б, 9-в класу (02.12)
Тема уроку: Образ автора в
романі Пушкіна. Ліричні відступи
1.
Виконати перевірочний тест в гугл –
формі за посиланням
до 18.00 в день уроку2.
Переглянути презентацію і виконати завдання до неї
·
До наступного уроку (п’ятниці) всім виконати власну залікову
роботу за романом Пушкіна «Євгеній Онєгін» (на вибір: кроссенси,
проекти, мультимедійні чи паперові, творчі відео читання уривків, ілюстрації, ейдоскопи,
заставки на телефон за романом, ментальні карти, фанфіки...). Роботи гарно
оформити, підписати й прикріпити на «Дошку творчості»
·
Познайомитися з біографією і віршами
М. Лермонтова на стор.121 – 126 підручника,
усно вміти задавати питання за прочитаним і відповідати на них
Випереджальне
завдання:
Ø
Через урок вивчити напам’ять
вірш
М. Ю. Лермонтова «На дорогу
йду я в самотині…»
Ø Через тиждень прочитати
роман Лермонтова «Герой нашого часу»
Дистанційний синхронний
урок
(для всіх 9-х
класів 04.12)
Тема уроку:
М. Ю.
Лермонтов. Мотиви світової скорботи в ліриці поета
Завдання:
1. Переглянути презентацію і записати ключові
слова (або створити МК) до життя й творчості поета
2. Познайомитися з
Лермонтовим – поетом, переглянувши відеоурок
і після перегляду:3. На 9 б надіслати вчителю
конспект уроку
4. На 12 б надіслати письмові
відповіді на запитання учням з прізвищами на…
А – Г: - Чому дитинство і
юність поета можна вважати щасливим і нещасним водночас?
Д – К: Яку роль Пушкін зіграв у
долі Лермонтова-поета і людини?
Л – О: Що відомо про смерть
Лермонтова та поховання?
П – Т: Чому Лермонтова
називають пророком?
У – Я: Назвіть найвідоміші
твори поета і поясніть, які мотиви їх об’єднують
Домашнє
завдання:
Ø вивчити напам’ять вірш
М. Ю. Лермонтова
«На дорогу йду я в самотині…» на стор. 125
підручника в укр. перекладі
або в оригіналі російською мовою й прикріпити на «Дошку творчості» до наступного уроку або розповісти через відео дзвінок під час уроку за розкладом
«Дошка творчості»
( приклад виразного читання віршу )
Додатковий
матеріал для любителів літератури:
· романс
на слова Лермонтова у виконанні А. Герман
(«Мне трудно представить, что может быть что-то более совершенное. Здесь великолепная
гармония Божественной поэзии, Божественной музыки и Божественного исполнения
Великой певицы». За бажанням на високий бал можна написати свій
коментар до віршу Лермонтова, покладеного на музику)_________________
Дистанційний урок
для 9-а, г, д, е
класу (23.11)
для 9-б, 9-в
класу (25.11)
Тема уроку: Реалістичне висвітлення романтичних тем у творі
О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Образ Тетяни Ларіної
Переглянути відеоурок і виконати завдання до
нього
Домашнє завдання:
·
Закінчити фразу «Тетяна – улюблена героїня Пушкіна,
тому що… …, а (і) мені вона… …, бо… .»
·
Підготувати виразне читання листів Тетяни та
Євгенія й їх відповідей
· За бажанням зняти відео читання цих
листів чи відповідей
На високий рівень
· Скласти сенкани про
головних героїв
(або діаманти про Тетяну – Ольгу; Онєгіна –
Ленського)
Обов’язково класну й домашню роботу надсилають учителю на електронну пошту (Lniki103103@gmail.com) або у Вайбер (0664036141) учні, чиї прізвища
починаються на Б, В, Н, П, Я та всі бажаючі отримати додаткову оцінку
Перегляньте художній фільм
«Євгеній Онєгін» (виробництво Великобританія, США, 1999 року. Режисер Марта
Файнс)
_____________________
Дистанційний урок
(для всіх 9-х
класів 27.11)
Тема уроку:
Особливості
композиції роману О. С. Пушкіна. Роль листів у творі
Завдання:
Переглянути відеоурок і виконати завдання до нього
Домашнє
завдання:
ü
Підготуватися до перевірочної роботи за романом
ü
Знайти і виділити в романі ліричні відступи (про
природу, про історію, про …)
ü За бажанням написати фанфік роману(своє
продовження або придумати іншу розв’язку), можливо, з
ілюстраціями
_________________
(для всіх 9-х класів 20.11)
Тема уроку:
О. С. Пушкін. Роман у віршах «Євгеній Онєгін». Зображення різних сфер життя. Знайомство з головним героєм
Завдання:
Переглянути відеоурок та виконати завдання
ü Дочитати роман, виділити цитатні характеристики Тетяни, Ольги
ü На високий рівень підготувати відео читання листа Тетяни до Онєгіна або порівняльні асоціації, ейдоскопи до образів сестер Ларіних (Тетяни та Ольги)
_______________________
для 9-а, г, д, е класу (16.11)
для 9-б, 9-в класу (18.11)
Тема уроку: Від романтизму до реалізму. Історія створення, особливість жанру роману
О. С.
Пушкіна «Євгеній Онєгін»
1.
Виконати тест на перевірку знань попереднього уроку про життя й
лірику Пушкіна (для виконання тесту буде достатньо 10 хв.)
Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/moe
і
введіть код, запропонований учителем:
9-а
5494307
9-б 5579465
9-в
6475063
9-г 5858543
9-д
6989996
9-е 3744763
Увага! Тест проходити під своїм
ім’ям, уводити код свого
класу і робити це один раз у день уроку за розкладом до 21.00!
2. Виразне читання
напам’ять віршу «Я мить чудову пам’ятаю…» («К**»).
Відео читання надсилати в день уроку до 18.00 або
розповісти по відео дзвінку у Вайбері 0664036141 з 14.00 по 16.00
3. Переглянути презентацію, записати у зошит ОК з теми уроку
Домашнє завдання:- знати ОК уроку;
- прочитати 1-2
розділи роману «Євгеній Онєгін» підготуватися до
онлайн-уроків ( знати вивчений
матеріал про Пушкіна; вміти переказувати сюжет; у прочитаних розділах роману
виділити характеристику Онєгіна – міського жителя й Онєгіна – сільського
жителя)
- за бажанням на високий рівень:
намалювати асоціації до образу
Є. Онєгіна або
створити ейдосскоп (завдання має бути прокоментоване словами) та
надіслати учителю на електронну пошту або у Вайбер
Випереджальне
завдання. Дочитати роман з помітками
Додатковий матеріал:
Скрочено
прочитати роман «Євгеній Онєгін» українською можна тут
Прослухати переказ роману російською можна тут
Дізнатися сюжет роману за 8 хв. можна тут
для 9-а, г, д, е
класу (09.11)
для 9-б, 9-в
класу (11.11)
Тема уроку: Контрольна робота за темою «Романтизм» (Г.
Гейне, Дж. Байрон)
1. Виконати тест. Для виконання
контрольного тесту перейдіть за посиланням
і
введіть код, запропонований учителем:9-а
5277813
9-б 6127602
9-в
7129276
9-г 6708688
9-д
1215376
9-е 3178597
Увага! Тест
проходити під своїм ім’ям, вводити код свого класу і
робити це один раз у день уроку за розкладом до 21.00!
2. Позакласне читання. Прослухати короткий
переказ поеми, яка прославила Байрона, «Паломництво Чайльда Гарольда» за посиланням
дати усну відповідь на питання:- Символом якої людини
став байронівський Гарольд?
Домашнє завдання:
- опрацювати стор.
81-88 підручника (на достатній рівень – записати ключові слова до
біографії О. С. Пушкіна; на високий – скласти ментальну карту)
- за бажанням додатково створити проект-презентацію
на одну з тем (« Мазепа у Байрона й у Пушкіна», «Особливості лірики
Пушкіна», «Євгеній Онєгін» Пушкіна, «Цікаве про Пушкіна», «Адресати любовної
лірики Пушкіна»…)
Випереджальне
завдання. Через
урок потрібно буде вивчити напам’ять вірш Пушкіна «Я мить чудову пам’ятаю» в оригіналі
російською або в українському перекладі (стор.96-97)
________________________________
для всіх 9-х
класів (13.11)
Тема уроку:
О. С.
Пушкін – «сонце російської поезії». Особливості лірики поета
Завдання:
1.
Пригадайте біографію О. С. Пушкіна за допомогою
відео
2. Переглянути відео урок з теми й виконати завдання,
зазначені в ньому
3. Переглянути відео про А. П. Керн та прослухати виразне
читання віршу «Я пам’ятаю мить чуlову…»
4.Домашнє завдання:
ü Підготуватися до літ. диктанту
за вивченим
ü Вивчити напам’ять вірш Пушкіна «Я мить чудову пам’ятаю»
в оригіналі російською або в українському перекладі (стор.96-97).
Відео читання
віршу можна відправляти вчителю на Вайбер 0664036141
16.11 з
9.00 до 20.00 для 9-а, г, д, е та 18.11 з 9.00 до 20.00 для 9-б, в
для 9-а, г, д, е класу (29.03)
для 9-б, 9-в класу (31.03)
Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
- Переглянути відеоурок
Домашнє завдання. Зібрати інформацію на тему: «Втілення драматичних творів Б.Шоу в театрі, кіно».
_____________________________________
для 9-а, г, д, е
класу (28.12)
для 9-б, 9-в
класу (30.12)
Тема уроку: Позакласне
читання.
Романтична
поема М. Ю. Лермонтова «Мцирі»
· прослухати переказ поеми
за 5 хв. російською мовою
· або прослухати скорочено поему українською мовою
· скласти паспорт твору (назва, автор, час створення, герої, тема, ідея, композиція, жанр, худ. особливості)
Увага! Нагадування! Список творів, що будуть вивчатися в ІІ семестрі, можна побачити у змісті підручника на с. 4. За бажанням читайте на канікулах
Вітаю з прийдешніми святами!
Веселого настрою! Гарного відпочинку!
_____________
для 9-а, г, д, е класу (21.12)
для 9-б, 9-в класу (23.12)
Тема уроку: Байронічні герої у Лермонтова та Пушкіна
Переглянути відео урок за посиланням
та презентацію
і виконати завдання:
- Усно поясніть вислів «В житті
завжди є вибір, але не завжди вистачає сил». Як він стосується героїв
прочитаних творів Лермонтова й Пушкіна?
- З’ясуйте поняття «зайва людина» в літературі та запишіть у
зошит
Прочитати поему Лермонтова «Мцирі»
______________________
для 9-а, г, д, е класу (14.12)
для 9-б, 9-в класу (16.12)
Тема уроку: М. Ю. Лермонтов
«Герой нашого часу». Складність образу Печоріна, його духовна трагедія
Переглянути
презентацію і виконати завдання (завдання останнього слайду
обов’язково письмово)
Класну роботу та дз на цей урок надсилають ті, хто має прізвище на Д, К, Л, М, О, Ш, і бажаючі отримати додаткову оцінку
·
Підготуватися до перевірочної роботи з теми «Російська література 19 ст.: Пушкін і Лермонтов»
·
За бажанням, надіслати або прикріпити до «Дошки
творчості» креативні роботи до роману Лермонтова «Герой нашого часу» (словесні
коментарі мають бути)
_________________
Дистанційний бінарний урок зарубіжної літератури та
російської мови
(для всіх 9-х класів 18.12)
Тема уроку:
Підсумкова робота з теми «Російська література
19 ст.: Пушкін і Лермонтов»
Завдання:
Виконати завдання в гугл-формі (для тих учнів 9-а, г, д, е, що не
виконали це завдання в четвер 17.12 на уроці російської мови, а також
для учнів 9- в класу) за посиланнями
1 в. -дівчата:
2 в. – хлопці:
Для учнів 9-б класу , які не вивчають російську мову, посилання
Зверніть увагу!!!
Форма відкрита в
день уроку
з 8.00 до 16. 00
для 9-а, г, д, е класу (07.12)
для 9-б, 9-в класу (09.12)
Тема уроку: М. Ю. Лермонтов «Герой нашого
часу». Новаторство М. Ю. Лермонтова в
жанрі роману
1.
Виразне читання напам’ять віршу
М. Ю. Лермонтова «На
дорогу йду я в самотині…» (відео читання в день
уроку має бути прикріплене на «Дошку творчості» або надіслане на Вайбер учителю)
2. Переглянути відеоурок і виконати завдання
до нього
·
Знати зміст відео презентації (останній слайд
занотований у зошитах)
Додатковий матеріал до наступного уроку:
текст роману російською
короткий переказ роману Лермонтова
українською
худ. фільм 2009 р. за мотивами роману
______________
Дистанційний синхронний
урок
(для всіх 9-х
класів 11.12)
Тема уроку:
М. Ю.
Лермонтов. Знайомство з героєм. Аналіз двох перших
повістей роману
Приєднатися
до уроку можна за посиланням
9-а
12.45 https://meet.google.com/akq-xhfg-cuy
9-б 10.45 https://meet.google.com/vqr-ueef-awu
9-в
8.15 https://meet.google.com/fzb-sggm-mag
9-г
13.45 https://meet.google.com/ihs-nbnw-gbx
9-д
9.45 https://meet.google.com/znd-crrz-tbx
9-е 8.45 https://meet.google.com/avc-tmmm-opj
Завдання:
Переглянути презентацію і виконати завдання до неї
Домашнє завдання:
·
Дочитати роман «Герой нашого часу»
·
Скласти у зошитах гранування (на високий бал – МК)
до образу Печоріна
·
Усна х-ка головного героя за відомим планом:
- місце у творі;
- походження, освіта, виховання;
- портрет;
- риси хар-ру (приклади з твору що їх демонструють);
- ставлення до інших і інших до героя;
- доля героя;
- що уособлює;
- ваше враження від персонажа
·
За бажанням на високий бал відповісти на підсумкові
питання до уроку й надіслати відповіді вчителю
для 9-а, г, д, е класу (30.11)
для 9-б, 9-в класу (02.12)
Тема уроку: Образ автора в
романі Пушкіна. Ліричні відступи
1. Виконати перевірочний тест в гугл – формі за посиланням
до 18.00 в день уроку
2.
Переглянути презентацію і виконати завдання до неї
· До наступного уроку (п’ятниці) всім виконати власну залікову роботу за романом Пушкіна «Євгеній Онєгін» (на вибір: кроссенси, проекти, мультимедійні чи паперові, творчі відео читання уривків, ілюстрації, ейдоскопи, заставки на телефон за романом, ментальні карти, фанфіки...). Роботи гарно оформити, підписати й прикріпити на «Дошку творчості»
· Познайомитися з біографією і віршами
М. Лермонтова на стор.121 – 126 підручника,
усно вміти задавати питання за прочитаним і відповідати на них
Випереджальне завдання:
Ø
Через урок вивчити напам’ять
вірш
М. Ю. Лермонтова «На дорогу
йду я в самотині…»
Ø Через тиждень прочитати
роман Лермонтова «Герой нашого часу»
Дистанційний синхронний
урок
(для всіх 9-х
класів 04.12)
Тема уроку:
М. Ю.
Лермонтов. Мотиви світової скорботи в ліриці поета
Завдання:
1. Переглянути презентацію і записати ключові
слова (або створити МК) до життя й творчості поета
2. Познайомитися з
Лермонтовим – поетом, переглянувши відеоурок
і після перегляду:
3. На 9 б надіслати вчителю конспект уроку
4. На 12 б надіслати письмові
відповіді на запитання учням з прізвищами на…
А – Г: - Чому дитинство і
юність поета можна вважати щасливим і нещасним водночас?
Д – К: Яку роль Пушкін зіграв у
долі Лермонтова-поета і людини?
Л – О: Що відомо про смерть
Лермонтова та поховання?
П – Т: Чому Лермонтова
називають пророком?
У – Я: Назвіть найвідоміші
твори поета і поясніть, які мотиви їх об’єднують
Домашнє
завдання:
Ø вивчити напам’ять вірш
М. Ю. Лермонтова
«На дорогу йду я в самотині…» на стор. 125
підручника в укр. перекладі
або в оригіналі російською мовою й прикріпити на «Дошку творчості» до наступного уроку або розповісти через відео дзвінок під час уроку за розкладом
«Дошка творчості»
( приклад виразного читання віршу )
Додатковий
матеріал для любителів літератури:
· романс
на слова Лермонтова у виконанні А. Герман
_________________
Дистанційний урок
для 9-а, г, д, е
класу (23.11)
для 9-б, 9-в
класу (25.11)
Тема уроку: Реалістичне висвітлення романтичних тем у творі
О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Образ Тетяни Ларіної
Переглянути відеоурок і виконати завдання до
нього
Домашнє завдання:
·
Закінчити фразу «Тетяна – улюблена героїня Пушкіна,
тому що… …, а (і) мені вона… …, бо… .»
·
Підготувати виразне читання листів Тетяни та
Євгенія й їх відповідей
· За бажанням зняти відео читання цих
листів чи відповідей
На високий рівень
· Скласти сенкани про
головних героїв
(або діаманти про Тетяну – Ольгу; Онєгіна –
Ленського)
Обов’язково класну й домашню роботу надсилають учителю на електронну пошту (Lniki103103@gmail.com) або у Вайбер (0664036141) учні, чиї прізвища
починаються на Б, В, Н, П, Я та всі бажаючі отримати додаткову оцінку
Перегляньте художній фільм «Євгеній Онєгін» (виробництво Великобританія, США, 1999 року. Режисер Марта Файнс)
_____________________
Дистанційний урок
(для всіх 9-х
класів 27.11)
Тема уроку:
Особливості
композиції роману О. С. Пушкіна. Роль листів у творі
Завдання:
Переглянути відеоурок і виконати завдання до нього
Домашнє завдання:
ü
Підготуватися до перевірочної роботи за романом
ü
Знайти і виділити в романі ліричні відступи (про
природу, про історію, про …)
ü За бажанням написати фанфік роману(своє
продовження або придумати іншу розв’язку), можливо, з
ілюстраціями
_________________
(для всіх 9-х класів 20.11)
Тема уроку:
О. С. Пушкін. Роман у віршах «Євгеній Онєгін». Зображення різних сфер життя. Знайомство з головним героєм
Завдання:
Переглянути відеоурок та виконати завдання
ü Дочитати роман, виділити цитатні характеристики Тетяни, Ольги
ü На високий рівень підготувати відео читання листа Тетяни до Онєгіна або порівняльні асоціації, ейдоскопи до образів сестер Ларіних (Тетяни та Ольги)
_______________________
для 9-а, г, д, е класу (16.11)
для 9-б, 9-в класу (18.11)
Тема уроку: Від романтизму до реалізму. Історія створення, особливість жанру роману
О. С.
Пушкіна «Євгеній Онєгін»
1.
Виконати тест на перевірку знань попереднього уроку про життя й
лірику Пушкіна (для виконання тесту буде достатньо 10 хв.)
Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/moe
і
введіть код, запропонований учителем:
9-а
5494307
9-б 5579465
9-в
6475063
9-г 5858543
9-д
6989996
9-е 3744763
Увага! Тест проходити під своїм
ім’ям, уводити код свого
класу і робити це один раз у день уроку за розкладом до 21.00!
2. Виразне читання напам’ять віршу «Я мить чудову пам’ятаю…» («К**»).
Відео читання надсилати в день уроку до 18.00 або розповісти по відео дзвінку у Вайбері 0664036141 з 14.00 по 16.00
3. Переглянути презентацію, записати у зошит ОК з теми уроку
Домашнє завдання:
- знати ОК уроку;
- прочитати 1-2
розділи роману «Євгеній Онєгін» підготуватися до
онлайн-уроків ( знати вивчений
матеріал про Пушкіна; вміти переказувати сюжет; у прочитаних розділах роману
виділити характеристику Онєгіна – міського жителя й Онєгіна – сільського
жителя)
- за бажанням на високий рівень:
намалювати асоціації до образу
Є. Онєгіна або
створити ейдосскоп (завдання має бути прокоментоване словами) та
надіслати учителю на електронну пошту або у Вайбер
Випереджальне
завдання. Дочитати роман з помітками
Додатковий матеріал:
Скрочено прочитати роман «Євгеній Онєгін» українською можна тут
Прослухати переказ роману російською можна тут
Дізнатися сюжет роману за 8 хв. можна тут
для 9-а, г, д, е
класу (09.11)
для 9-б, 9-в
класу (11.11)
Тема уроку: Контрольна робота за темою «Романтизм» (Г.
Гейне, Дж. Байрон)
1. Виконати тест. Для виконання контрольного тесту перейдіть за посиланням
і введіть код, запропонований учителем:9-а
5277813
9-б 6127602
9-в
7129276
9-г 6708688
9-д
1215376
9-е 3178597
Увага! Тест
проходити під своїм ім’ям, вводити код свого класу і
робити це один раз у день уроку за розкладом до 21.00!
2. Позакласне читання. Прослухати короткий переказ поеми, яка прославила Байрона, «Паломництво Чайльда Гарольда» за посиланням
- Символом якої людини став байронівський Гарольд?
Домашнє завдання:
- опрацювати стор.
81-88 підручника (на достатній рівень – записати ключові слова до
біографії О. С. Пушкіна; на високий – скласти ментальну карту)
- за бажанням додатково створити проект-презентацію
на одну з тем (« Мазепа у Байрона й у Пушкіна», «Особливості лірики
Пушкіна», «Євгеній Онєгін» Пушкіна, «Цікаве про Пушкіна», «Адресати любовної
лірики Пушкіна»…)
Випереджальне
завдання. Через
урок потрібно буде вивчити напам’ять вірш Пушкіна «Я мить чудову пам’ятаю» в оригіналі
російською або в українському перекладі (стор.96-97)
________________________________
для всіх 9-х
класів (13.11)
Тема уроку:
О. С.
Пушкін – «сонце російської поезії». Особливості лірики поета
Завдання:
1.
Пригадайте біографію О. С. Пушкіна за допомогою
відео
2. Переглянути відео урок з теми й виконати завдання, зазначені в ньому
3. Переглянути відео про А. П. Керн та прослухати виразне
читання віршу «Я пам’ятаю мить чуlову…»
4.Домашнє завдання:
ü Підготуватися до літ. диктанту
за вивченим
ü Вивчити напам’ять вірш Пушкіна «Я мить чудову пам’ятаю»
в оригіналі російською або в українському перекладі (стор.96-97).
Відео читання віршу можна відправляти вчителю на Вайбер 0664036141
16.11 з
9.00 до 20.00 для 9-а, г, д, е та 18.11 з 9.00 до 20.00 для 9-б, в
Немає коментарів:
Дописати коментар