9 клас.Дистанційне навчання

Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання


9 клас

"Зарубіжна література"

 Дистанційний урок


- Опишіть, яким було життя пса Шарика на початку повісті?
- Як пес показує свою вдячність професору Преображенському за їжу? 
- Як поводить себе Шарик у квартирі професора?
- Який орган Клима Чугункіна пересаджує професор Шарику?
- Який результат дала операція?
- Чи на такий результат розраховував професор?
- Як Шарик стає Шариковим?
- Які перші слова вимовляє Шарик?
- Що приносить у дім професора Шариков?
- Чому Шариков знаходить собі саме таку роботу? Що залишилося в нього від собаки?
- Як Шариков вчиняє з професором?
- Чи міг Шариков бути іншим?
- Який ми можемо зробити висновок?

3. Слово вчителяПес стає людиною, але його вчинки визначають гени, отримані від п’яниці й хама Клима Чугункіна: «…у нього вже не собаче, а саме людське серце. І саме паршиве із всіх, які існують у природі!». Контраст між інтелектуальним початком, втіленим в інтелігентних людях, фізіологах Преображенському й Борментале, і темними інстинктами «гомункула» Шарикова (з низьким, скошеним чолом) настільки разючий, що створює не тільки комічний, гротескний ефект, але й офарблює в трагічні тони
Ми з вами побачили результат експерименту професора Преображенського, який нічого доброго не приніс. Людина не може брати на себе роль Творця і грубо вмішуватися в природу. Шариков приносить у дім і в життя професора розруху. Але в повісті революція – це теж експеримент. Швондер – це представник нової генерації, який вийшов із пролетаріату і став «господарем життя». 

Шарик → Шариков  → розруха в домі професора         

Пролетаріат → хазяїн життя  → розруха в країні

5. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ  ШАРИКОВА


12.04 - 9а,г,д,е

14.04 - 9 б,в

Тема:"Собаче серце" як метафора соціальних експериментів революційної доби.

1. Запишіть тему уроку в зошити

2. Виконайте вправу "Життєвий і творчий шлях письменника"


3. Слово вчителя: історія розвитку суспільства – це історія проб та помилок, соціальних потрясінь та геніальних відкриттів.  Розум людини, як і його фантазія, не мають кордонів. Але людина не може претендувати на роль Бога. Порушення законів природи часто має трагічні наслідки.
Сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати творчість великого письменника ХХ століття М. Булгакова – повість «Собаче серце», в основі якого знаходиться експеримент відомого вченого. Ми повинні з вами зрозуміти моральну сутність цього експерименту та його наслідки.
Повість «Собаче серце» М. Булгакова  написана у 1925 році, але опублікована тільки в 1987 році, це шедевр булгаковської сатири. Давайте згадаємо, що ми називаємо сатирою?

Сатира - (від лат. satira, від satura - суміш, усяка всячина) - різновид смішного, комічного; особливий спосіб художнього відображення дійсності, який полягає в осудливому осміянні негативного - суспільних явищ, людських вад тощо.  

Гумор - художній прийом у творах літератури або мистецтва, заснований на зображенні чого-небудь у комічному вигляді.

Жанр – фантастика, сатиричний памфлет
Основний конфлікт повісті – між професором Преображенським та його витвором – Шариковим.

4. Словникова робота. (запишіть в зошити)
Експериментнауковий дослід
Євгеніка наука про «покращення людської породи», спиралася на висновки генетики 20-х років ХХ століття.
Еволюція – розвиток

5. Слово вчителя.  Після виходу повісті та її екранізації виникло таке поняття як «шариківщина». Шариков пишається низьким походженням, своєю неосвіченістю, оскільки лише це високо його піднімає над тими, хто виділяється розумом, духом. На його думку, таких як професор Преображенський потрібно втоптати в бруд для того, щоб Шариков міг піднятися над ними. Нелюдська  сутність шарикових завжди вичікує слушного моменту. Коли він настає, такі істоти перетворюються на монстрів, щоб вхопити свою здобич. Таке їхнє справжнє обличчя. У них усе святе й високе перетворюється на свою протилежність. Найстрашніше, що таким людям вдалося домогтися чималої влади. Вони готові освічених культурних людей перетворити на стадо своїми антигуманними методами (пресингу, залякування, насилля), щоб легше було ними управляти.  Прикладів шариківщини, на жаль, достатньо і сьогодні. Усі людські почуття у них витісняє інстинкт самозбереження.

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

-Цитатна характеристика професора Преображенського (3-5 цитат) письмово.
-Записати приклади гумору та сатири у творі.
_____________
Тема: Михайло Булгаков. Українські сторінки життя і творчості. Повість "Собаче серце".

1. Запишіть тему уроку в зошити

2. Опрацюйте теоретичний матеріал. Зробіть конспект

1)  Київ у житті і творчості Михайла Булгакова.

Михайло Опанасович Булгаков (1891-1940) народився 15 травня 1891 року у стародавньому місті Києві. Та саме по собі паспортне місце народження не так вже й багато означає, якщо людина, яку ми шануємо, не приросла до нього якоюсь часточкою своєї душі і не втілила його у своїх творах.
Батько, Опанас Іванович, викладав у Київській духовній академії курс історії західних віросповідань. Мати. Варвара Михайлівна, виховувала дітей, яких було семеро. Сім’я дала майбутньому письменникові дуже багато – виховала у нього любов до мистецтва, повагу до людей і працелюбність.Саме від матері Михайло успадкував любов до музики і книг. Перше оповідання "Пригоди Світлана" було написане, коли автору виповнилося сім років.Батьківського заробітку вистачало для безбідного існування. Але в 1907 році родину Булгакових спіткало нещастя: від спадкового гіпертонічного нефросклерозу, недоживши навіть до 50 років, помер Опанас Іванович. Близьким після його смерті залишилася пенсія, не менша, ніж колишня платня на двох службах. Мати, працьовита і діяльна жінка, зуміла дати синові освіту. До осені 1900 років Михайло вчиться удома, потім поступає в перший клас Александровської гімназії, де вчилися діти російської інтелігенції і були зосереджені кращі викладачі Києва. Вже в гімназії Булгаков проявляє свої всілякі здібності: пише вірші, малює карикатури, грає на роялі, співає, вигадує усні розповіді і прекрасно їх розповідає. Майбутній письменник мав гарний баритон і за бажанням міг стати співаком. Любив оперу, особливо «Фауста» Р. Вагнера.
 Після закінчення гімназії в 1909 році не без коливань (вабила дорога артиста або літератора) стає студентом медичного факультету Імператорського університету святого Володимира, де вчиться майже сім років (університетський статут дозволяв повторювати програму того або іншого курсу). Професію лікаря Михайло обрав цілком свідомо. З шести братів матері троє (Василь, Михайло, Микола) були лікарями, а з боку батька лікарем був Ферапонт Булгаков. Другом сім'ї був лікар Іван Воскресенський (за нього через кілька років вийшла заміж Варвара Опанасівна).
У 1913 році майбутній лікар, студент університету Михайло Булгаков одружується з Тетяною Миколаївною Лаппа, дочкою керівника Саратовської казенної палати. Любов Булгакова до Тетяни Миколаївни рясніла драматичними моментами. Батьки по обидва боки були проти цього шлюбу.
Проте молоді вирішили одружитися, і батьки змирилися з цим.У 1916 році склавши випускні екзамени екстерном, почав працювати лікарем – в Чернівцях, Кам’янці – Подільському, Смоленську. Перші враження від лікарської практики знайшли відбиток у книзі “Записки юного лікаря”(1925-1926).
1918 p. М. Булгаков з дружиною повернувся до Києва. Намагаючись триматися осторонь політичної боротьби, що стрясала рідне місто, він відкрив приватний лікарський кабінет, а вільні від прийому пацієнтів години використовував для літературної творчості. Однак божевільний час заколотів ламав усі плани на мирне життя; у тогочасному Києві, за підрахунками Булгакова, відбулося чотирнадцять переворотів. (історична довідка)
«Бути інтелігентом зовсім не означає бути ідіотом», – відзначить Булгаков згодом.
Але влада з блискавичною швидкістю переходила з рук у руки. І щоразу його як лікаря мобілізовували на службу. Врешті-решт, він опинився у військових формуваннях білої армії, у складі якої вирушив на Кавказ. Білий рух взагалі аполітичному Булгакову був близький тому, що обстоював стару, дореволюційну Росію, у якій письменник був закорінений самим своїм вихованням і культурною атмосферою дитинства та юності. Тим більшого удару завдала йому зрада товаришів по зброї: відступаючи під натиском Червоної армії, вони покинули його, важко хворого на тиф, у Владикавказі. Через тиф Булгаков залишається уВладикавказі. Щоб не померти з голоду, пішов співпрацювати з більшовиками – працював у відділі мистецтв, читав просвітницькі лекції про Пушкіна, Чехова, писав п’єси для місцевого театру. У Тифлісі, а потім і в Батумі у Булгакова була можливість емігрувати, але він залишився в Росії.
2. Роки слави і переслідувань.
Булгаков прийняв рішення оселитися в Москві, одному з головних літературних центрів країни. До Москви він прибув у вересні 1921 року після короткої зупинки в Києві. Спочатку Булгаков працював секретарем у Головлітпросвіті, потім – конферансьє в якомусь заштатному театрику на околиці… Нарешті його літературний хист помітили, і він став працювати хронікером і фейлетоністом у кількох московських газетах. У редакції газети «Гудок» М. Булгаков співпрацював із такими талановитими письменниками, як І. Ільф і Є. Петров (автори романів «Дванадцять стільців» і «Золоте теля»), В. Катаєв, І. Бабель, Ю. Олеша. Усі вони пов’язані з Україною, зокрема з Одесою.
Плоди самовідданої письменницької праці почали виноситися на суд читачів з середини 20-х років. Упродовж 1924-1925 pp. у часопису «Россия» друкувалися частини роману «Біла гвардія» (через закриття видання публікація припинилася). Незабаром на основі цього твору була написана драма «Дні Турбіних» (1926), що мала величезний успіх. Від 1925 до 1928 р. було створено чотири збірки оповідань, низка талановитих п’єс. В цей час він розлучається зі своєю першою дружиною Тетяною і одружується на Любові Білозерській (пара познайомилася в 1924 році на вечорі, влаштованому редакцією "Напередодні" на честь письменника Олексія Миколайовича Толстого, одружилися 30 квітня 1925 року).
Однак пора розквіту письменницького таланту М. Булгакова припала на час посилення тиску сталінської цензури та критики. Письменник, який із співчуттям зображував офіцерів «білої гвардії» та інтелігентів, вирощених культурнимсередовищем дореволюційної Росії, письменник, який не шкодував сміливих сатиричних барв, зображаючи радянське суспільство, не міг не накликати на себе гніву ідеологів нової влади. Проза Булгакова не публікувалася, його пєси знімалися з репертуарів театрів або відхилялися театральними художніми радами. Імя письменника стало мішенню для нищівної критики (за підрахунками Булгакова, викладеними у листі до Уряду, з 301 відгуку, надрукованих у тодішній радянській пресі на його твори, 298 були різко негативними).
Тому невипадково проблема “ митець і влада ” стає головною у його творах 30-х років.
Позбавлений літературних заробітків, письменник звернувся до Уряду СРСР із відчайдушним листом, в якому він рішуче сформував головну вимогу: або надати йому можливість для творчого та фізичного виживання, або «вигнати» його за межі країни, котрій він, як доводили переслідування цензури, був «непотрібний». Мабуть, лист вразив владу, тому що Булгакову зателефонував Й. Сталін. Він підтримав ідею письменника влаштуватися режисером в одному зі столичних театрів.
Протягом 1930-х рр. з'являлися нові п'єси: «Адам і Єва» (1931), «Блаженство» (1934), «Іван Васильович» (1934-1936), «Мольєр» («Кабала святош», 1936), «Останні дні» («Пушкін», 1940). Паралельно писалися яскраві прозові твори: біографічна повість «Життя пана де Мольєра» (1932-1933), «Театральний роман» (залишився незавершеним, 1936-1937), роман «Майстер і Маргарита» (1929-1940). Все це створювалося на тлі постійних депресій і стрімкого розвитку успадкованої від батька хвороби нирок.
1939 p. була написана п'єса «Батум», присвячена Й. Сталіну. Булгаков взявся за неї з різних причин. По-перше, тому що певною мірою поділяв поширені в інтелігентському середовищі ілюзії щодо доброго» вождя. А по-друге, тому що таким чином він намагався прокласти шлях на сцену своїм опальним творам. Палюче каяття за конформістський вчинок, посилене переживанням чергової невдачі (Сталіну «Батум» не сподобався), остаточно підірвали його фізичні й моральні сили.
3. Останні роки життя
У 1931-1932рр. до письменника прийшло нове натхнення, пов’язане з його коханням до Олени Шиловської. Їхні стосунки були складними і неоднозначними : вона мала свою сім’ю. М.Булгаков залишився без роботи. Але кохання виявилось сильнішим за обставини, і письменник насолоджувався миттю щастя, яке несподівано надарувала йому доля. 
3. Перегляньте документальний фільм

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Читати твір "Собаче серце"

                                                               ФІЛЬМ

_____________________

Дистанційний урок

9-а,г,д,е  05.04

9-в,б        07.04

Тема: Контрольна робота №5 з теми «Нові тенденції в драматургії к. XІX – п. XX ст.

Відкривши посилання join.naurok.ua ,
використайте цей код 9723390 для виконання контрольної роботи.

У вас одна спроба!
Бажаю успіху!

Дистанційний урок

для 9-х класів 02.04

Тема: Українські перекладачі творів зарубіжної літератури кінця XIX - початку XX ст. Порівняння особливостуй "старої" і "нової" драми
1. Запишіть тему уроку в зошити

2. - Ми з вами завершуємо вивчення теми «Нові тенденції у драматургії ХІХ - початку ХХ століття. Сьогодні ми підведемо підсумки всього вивченого про «нову драму».
3. Прочитайте поезію Юлії Блюсович "Життя - театр"

"Життя - театр," - сказав Шекспір
Але актором бути важко.
Хіба ти знаєш, друже мій,
Як свою роль зіграти?

Чи репліку ти правильно обрав,
і чи та роль тобі належить.
Чи правильно партнера підібрав,
І чи театр вас не розмежить.

Маріонетка - теж актор.
Вона виконує бажання майстра.
Він каже, що робити. Та промов
Своїх їй висловить не вдасться.

Сценарій і актор - вони є нероздільні.
Будуємо ми плани кожен день.
І список дій складаємо незрозумілий
Та час їм збутися ніколи не прийде.

Імпровізація, актор. Ідуть пліч-о-пліч.
Без неї аж ніяк не обійтись.
Життя підкидує підводні бомби
Ти жити хочеш? То вже якось крутись.

"Життя - театр, а ми всі лиш актори."
Давайте добре грати свою роль.
Так, щоб не раз ще на поклони,
На біс нас викликали знов!

4. Опрацюйте матеріал. Занотуйте в зошити саме основне

Українські перекладачі твору Генріка Ібсена "Ляльковий дім" (норв. Etdukkehjem; в інших українських перекладах також: «Нора: драма на 3 дії», «Нора, або Хатка ляльки: драма на 3 дії»,«Лялькова хатка»)  п'єса на три її норвезького драматурга Генріка Ібсена, прем'єра якої відбулася в Данському королівському театрі в Копенгагені 21 грудня 1879 року. П'єса була опублікована в тому ж місяці, напередодні прем'єри. 2001 року твір Ібсена занесено до реєстру програми  ЮНЕСКО «Пам'ять світу».

Ляльковий дім українською перекладали Марія Грінченко (під псевдонімом Марія Загірня) (1908), Марія Грушевська (1908), Вероніка Гладка та Катерина Корякіна (1930), Олекса Новицький (1956), та Ольга Сенюк (2011).

 * Генрік Ібсен. Нора: драма на 3 дії. Переклад з норвезької: Марія Грінченко (під псевдо Марія Загірня); заредактував: Борис Грінченко. 

* Генрік Ібсен. Вибрані твори. У 3-х томах. Переклад з норвезької: Йосип ЗорянчукВероніка Гладка, Катерина Корякіна; редактор: Дмитро Загула

Українські перекладачі творів Б.Шоу 
«Пігмаліон»  — одна з найвідоміших п'єс Бернарда Шоу, написана у 1912 році. Оригінальність, дотепність і демократичний дух п'єси, відображення глибоких і гострих соціальних проблем, забезпечили її популярність у багатьох країнах. П'єса має успіх і в теперішній час.
Для екранізації 1938 року Шоу написав кілька нових великих епізодів, які зараз зазвичай включаються до англійського тексту п'єси.
У 1956 році американський композитор Фредерік Лоу написав за мотивами п'єси мюзикл «Моя прекрасна леді», який також мав великий успіх. Як фільм, так і мюзикл, на відміну від п'єси, закінчуються щасливим любовним фіналом.
Перший переклад п'єси Бернарда Шоу «Пігмаліон» українською мовою був здійснений Павловим Миколою Олександровичем, і побачив світ на сторінках журналу «Всесвіт» у 1999 році. У примітках до перекладу Микола Павлов, зокрема, пояснює, чому він, здійснюючи переклад, вирішив не вживати український суржик для передачі лондонського кокні. Вже наступного року п'єсу в перекладі Миколи Павлова було поставлено СергіємДанченком.

 Різниця між старою і новою драмою
 Порубіжжя ХІХ-ХХ ст. у європейському літературному процесі подарувало світові нове розуміння людини, митця та його особливого впливу на суспільство. Відкривши новий духовний простір, література сягнула далеко за межі традиційних тем й у глибини людської душі, не підвладні реалістичному дослідженню.
Театральну і драматичну естетику межі століть сформували творчі відкриття Г. Ібсена, Ю. А.Стріндберґа, К. Гамсуна, М. Метерлінка та ін.
Драматургія останньої третини ХІХ ст. вирізняється пошуком нових форм зображення дійсності засобами мистецтва. Так з’являється «нова драма».Кожен із представників «нової драматургії» — Г. Ібсен, Дж. Б. Шоу, А. Чехов, М. Метерлінк, Ю. А. Стріндберґ, Ґ. Гаупт-ман, В. Винниченко та інші — безумовно, йшов власними шляхами. Підхід митців до театральної естетики та поетики значно різнився. Але існувала одна спільна ознака: усі вони намагалися створити проблемний театр, який би максимально наближався до сучасного читача й відповідав новим викликам життя.

Засновником «нової драми» вважають норвежця Генріка Ібсена. Його ідеї підхопили німецький драматург Ґ. Гауптман, англійський — Дж. Б. Шоу, шведський — Ю. А. Стріндберґ, бельгійський — М. Метерлінк, французький — Е. Золя, російський — А. Чехов, український — В. Винниченко та ін.

5. Перегляньте відео

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
*Дати письмову відповідь на запитання:
1) Які театральні вистави ви переглядали, які п’єси, драми читали останнім часом?
2) Яким, на вашу думку, значення театру було раніше і яким воно є тепер?
* Створити проєкт "Михайло Булгаков. Українські сторінки життя і творчості."

Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (29.03)

для 9-б, 9-в класу (31.03)

Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

  • Переглянути відеоурок
👉

Чим приваблює читача Елайза Дулітл? Опишіть шлях головної героїні від квіткарки до «чарівної леді».
  • Створити схему-таблицю «Еволюція-перетворення Елайзи»
  • Творче завдання. Знайти цитатне підтвердження таких рис характеру Елайзи, як доброта, здоровий глузд, толерантність, почуття власної гідності, прагнення самовдосконалюватися.
  • Літературний диктант виконати письмово в зошиті

Домашнє завдання. Зібрати інформацію на тему: «Втілення драматичних творів Б.Шоу в театрі, кіно».

_____________________________________

Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (28.12)

для 9-б, 9-в класу (30.12)

Тема уроку: Позакласне читання.

Романтична поема М. Ю. Лермонтова «Мцирі»

Завдання:

·      прослухати переказ поеми за 5 хв. російською мовою

·      або прослухати скорочено поему українською мовою 


·      скласти  паспорт твору (назва, автор, час створення, герої, тема, ідея, композиція, жанр, худ. особливості)

 Увага! Нагадування! Список творів, що будуть вивчатися в ІІ семестрі, можна побачити у змісті підручника на с. 4. За бажанням читайте на канікулах

Вітаю з прийдешніми святами!

 Веселого настрою! Гарного відпочинку!

_____________

для 9-а, г, д, е класу (21.12)

для 9-б, 9-в класу (23.12)

Тема уроку: Байронічні герої у Лермонтова та Пушкіна

Завдання:

  Переглянути відео урок за посиланням 


та презентацію

  👉

 і виконати завдання:

-       Усно поясніть вислів «В житті завжди є вибір, але не завжди вистачає сил». Як він стосується героїв прочитаних творів Лермонтова й Пушкіна?

-       Зясуйте поняття «зайва людина» в літературі та запишіть у зошит

 Домашнє завдання:

Прочитати поему Лермонтова «Мцирі»

______________________

для 9-а, г, д, е класу (14.12)

для 9-б, 9-в класу (16.12)

Тема уроку: М. Ю. Лермонтов «Герой нашого часу». Складність образу Печоріна, його духовна трагедія

Завдання:

  Переглянути презентацію і виконати завдання (завдання останнього слайду обовязково письмово)

 👉

Класну роботу та дз на цей урок надсилають ті, хто має прізвище на Д, К, Л, М, О, Ш, і бажаючі отримати додаткову оцінку

Домашнє завдання:

·      Підготуватися до перевірочної роботи з теми «Російська література 19 ст.: Пушкін і Лермонтов»

·      За бажанням, надіслати або прикріпити до «Дошки творчості» креативні роботи до роману Лермонтова «Герой нашого часу» (словесні коментарі мають бути)

_________________

Дистанційний бінарний урок зарубіжної літератури та російської мови

(для всіх 9-х класів 18.12)

Тема уроку:

Підсумкова робота з теми «Російська література 19 ст.: Пушкін і Лермонтов»

 Завдання:

 Виконати завдання в гугл-формі (для тих учнів 9-а, г, д, е, що не виконали це завдання в четвер 17.12 на уроці російської мови, а також

для учнів 9- в класу) за посиланнями

1 в. -дівчата: 

2 в. – хлопці:


Для учнів 9-б класу , які не вивчають російську мову, посилання 


Зверніть увагу!!!

Форма відкрита в день уроку

 з 8.00 до 16. 00

___________________

Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (07.12)

для 9-б, 9-в класу (09.12)

Тема уроку: М. Ю. Лермонтов «Герой нашого часу». Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману

Завдання:

1. Виразне читання напамять віршу

М. Ю. Лермонтова «На дорогу йду я в самотині…» (відео читання в день уроку має бути прикріплене на «Дошку творчості» або надіслане на Вайбер учителю)

  👉

2. Переглянути відеоурок і виконати завдання 

до нього

 


·      Знати зміст відео презентації (останній слайд занотований у зошитах)

·      Прочитати, вміти переказувати 1, 2 розділи роману: «Бела», «Максим Максимович»

 Додатковий матеріал до наступного уроку:

текст роману російською



 короткий переказ роману Лермонтова українською

худ. фільм 2009 р. за мотивами роману


______________ 

Дистанційний синхронний урок

(для всіх 9-х класів 11.12)

Тема уроку:

М. Ю. Лермонтов. Знайомство з героєм. Аналіз двох перших повістей роману

Приєднатися до уроку можна за посиланням

 9-а   12.45 https://meet.google.com/akq-xhfg-cuy

9-б   10.45 https://meet.google.com/vqr-ueef-awu

 9-в    8.15 https://meet.google.com/fzb-sggm-mag

 9-г    13.45 https://meet.google.com/ihs-nbnw-gbx

 9-д    9.45  https://meet.google.com/znd-crrz-tbx

9-е    8.45 https://meet.google.com/avc-tmmm-opj

 

Завдання:

Переглянути презентацію  і виконати завдання до неї

👉




  Домашнє завдання:

·     Дочитати роман «Герой нашого часу»

·     Скласти у зошитах гранування (на високий бал – МК) до образу Печоріна

·     Усна х-ка головного героя за відомим планом:

- місце у творі;

- походження, освіта, виховання;

- портрет;

- риси хар-ру (приклади з твору що їх демонструють);

- ставлення до інших і інших до героя;

- доля героя;

- що уособлює;

- ваше враження від персонажа

·     За бажанням на високий бал відповісти на підсумкові питання до уроку й надіслати відповіді вчителю

_____________________

Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (30.11)

для 9-б, 9-в класу (02.12)

Тема уроку: Образ автора в романі Пушкіна. Ліричні відступи

Завдання:

1. Виконати перевірочний тест в гугл – формі за посиланням 

👉

до 18.00 в день уроку

2. Переглянути презентацію і виконати завдання до неї

 

👉


Домашнє завдання:

·      До наступного уроку (пятниці) всім виконати власну залікову роботу за романом Пушкіна «Євгеній Онєгін» (на вибір: кроссенси, проекти, мультимедійні чи паперові, творчі відео читання уривків, ілюстрації, ейдоскопи, заставки на телефон за романом, ментальні карти, фанфіки...). Роботи гарно оформити, підписати й прикріпити на «Дошку творчості» 

👉


·      Познайомитися з біографією і віршами

М. Лермонтова на стор.121 – 126 підручника, усно вміти задавати питання за прочитаним і відповідати на них

 Випереджальне завдання:

Ø     Через урок вивчити напам’ять вірш

М. Ю. Лермонтова «На дорогу йду я в самотині…»

Ø Через тиждень прочитати роман Лермонтова «Герой нашого часу»

 

Дистанційний синхронний урок

(для всіх 9-х класів 04.12)

Тема уроку:

М. Ю. Лермонтов. Мотиви світової скорботи в ліриці поета

Завдання:

1. Переглянути презентацію і записати ключові слова (або створити МК) до життя й творчості поета

 

👉

2. Познайомитися з Лермонтовим – поетом, переглянувши відеоурок 


і  після перегляду:

3. На 9 б надіслати вчителю конспект уроку

4. На 12 б надіслати письмові відповіді на запитання учням з прізвищами на…

А – Г: - Чому дитинство і юність поета можна вважати щасливим і нещасним водночас?

Д – К: Яку роль Пушкін зіграв у долі Лермонтова-поета і людини?

Л – О: Що відомо про смерть Лермонтова та поховання?

П – Т: Чому Лермонтова називають пророком?

У – Я: Назвіть найвідоміші твори поета і поясніть, які мотиви їх об’єднують

Домашнє завдання:

Ø вивчити напам’ять вірш

М. Ю. Лермонтова «На дорогу йду я в самотині…» на стор. 125 підручника в укр. перекладі

або в оригіналі російською мовою й прикріпити на «Дошку творчості» до наступного уроку або розповісти через відео дзвінок  під час уроку за розкладом

«Дошка творчості» 

👉

( приклад виразного читання віршу )


Додатковий матеріал для любителів літератури:

·     романс на слова Лермонтова у виконанні А. Герман

Мне трудно представить, что может быть что-то более совершенное. Здесь великолепная гармония Божественной поэзии, Божественной музыки и Божественного исполнения Великой певицы». За бажанням на високий бал можна написати свій коментар до віршу Лермонтова, покладеного на музику)

_________________

Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (23.11)

для 9-б, 9-в класу (25.11)

Тема уроку: Реалістичне висвітлення романтичних тем у творі О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Образ Тетяни Ларіної

Завдання:

 Переглянути відеоурок і виконати завдання до нього

👉

 Домашнє завдання:

·      Закінчити фразу «Тетяна – улюблена героїня Пушкіна, тому що…  …, а (і) мені вона…  …, бо… .»

·      Підготувати виразне читання листів Тетяни та Євгенія й їх відповідей

·      За бажанням зняти відео читання цих листів чи відповідей

На високий рівень

·      Скласти сенкани про головних героїв

(або діаманти про Тетяну – Ольгу; Онєгіна – Ленського)

Обовязково класну й домашню роботу надсилають учителю на електронну пошту (Lniki103103@gmail.com) або у Вайбер (0664036141) учні, чиї прізвища починаються на Б, В, Н, П, Я та всі бажаючі отримати додаткову оцінку

Додатковий матеріал:  

Перегляньте художній фільм «Євгеній Онєгін» (виробництво Великобританія, США, 1999 року. Режисер Марта Файнс)

_____________________ 

Дистанційний урок

(для всіх 9-х класів 27.11)

Тема уроку:

Особливості композиції роману О. С. Пушкіна. Роль листів у творі

 Завдання:

 Переглянути відеоурок і виконати завдання до нього


Домашнє завдання:

ü   Підготуватися до перевірочної роботи за романом

ü   Знайти і виділити в романі ліричні відступи (про природу, про історію, про …)

ü   За бажанням написати фанфік роману(своє продовження або придумати іншу розвязку), можливо, з ілюстраціями

_________________

(для всіх 9-х класів 20.11)

Тема уроку:

О. С. Пушкін. Роман у віршах «Євгеній Онєгін». Зображення різних сфер життя. Знайомство з головним героєм

 Завдання:

Переглянути відеоурок та виконати завдання

Домашнє завдання:

ü   Дочитати роман, виділити цитатні характеристики Тетяни, Ольги

ü   На високий рівень підготувати відео читання листа Тетяни до Онєгіна або порівняльні асоціації, ейдоскопи до образів сестер Ларіних (Тетяни та Ольги)

  _______________________


Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (16.11)

для 9-б, 9-в класу (18.11)

Тема уроку: Від романтизму до реалізму. Історія створення, особливість жанру роману

 О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін»

Завдання:

1.    Виконати тест на перевірку знань попереднього уроку про життя й лірику Пушкіна (для виконання тесту буде достатньо 10 хв.)

 Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/moe

  і введіть код, запропонований учителем:

9-а   5494307

9-б   5579465

9-в   6475063

9-г   5858543

9-д   6989996

9-е   3744763

Увага! Тест проходити під своїм імям, уводити код свого класу і робити це один раз у день уроку за розкладом до 21.00!

2. Виразне читання напам’ять віршу «Я мить чудову пам’ятаю…» («К**»). 

Відео читання надсилати в день уроку до 18.00 або розповісти по відео дзвінку у Вайбері 0664036141 з 14.00 по 16.00

3. Переглянути презентацію, записати у зошит ОК з теми уроку

👉

 
 Домашнє завдання:

- знати ОК уроку;

- прочитати 1-2 розділи роману «Євгеній Онєгін» підготуватися до онлайн-уроків ( знати вивчений матеріал про Пушкіна; вміти переказувати сюжет; у прочитаних розділах роману виділити характеристику Онєгіна – міського жителя й Онєгіна – сільського жителя)

- за бажанням на високий рівень:

 намалювати асоціації до образу

Є. Онєгіна або створити ейдосскоп (завдання має бути прокоментоване словами) та надіслати учителю на електронну пошту або у Вайбер

Випереджальне завдання. Дочитати роман з помітками

Додатковий матеріал:  

Скрочено прочитати роман «Євгеній Онєгін» українською можна тут  


 Прослухати переказ роману російською можна тут



Дізнатися сюжет роману за 8 хв. можна тут



Дистанційний урок

для 9-а, г, д, е класу (09.11)

для 9-б, 9-в класу (11.11)

Тема уроку: Контрольна робота за темою «Романтизм» (Г. Гейне, Дж. Байрон)

Завдання:

1. Виконати тест. Для виконання контрольного тесту перейдіть за посиланням 

👉
  і введіть код, запропонований учителем:

9-а   5277813

9-б   6127602

9-в   7129276

9-г   6708688

9-д   1215376

9-е    3178597

Увага! Тест проходити під своїм імям, вводити код свого класу і робити це один раз у день уроку за розкладом до 21.00!

 

2. Позакласне читання. Прослухати короткий переказ поеми, яка прославила Байрона, «Паломництво Чайльда Гарольда» за посиланням 


дати усну відповідь на питання:

-       Символом якої людини став байронівський Гарольд?

 Домашнє завдання:

- опрацювати стор. 81-88 підручника (на достатній рівень – записати ключові слова до біографії О. С. Пушкіна; на високий – скласти ментальну карту)

- за бажанням додатково створити проект-презентацію на одну з тем (« Мазепа у Байрона й у Пушкіна», «Особливості лірики Пушкіна», «Євгеній Онєгін» Пушкіна, «Цікаве про Пушкіна», «Адресати любовної лірики Пушкіна»…)

Випереджальне завдання. Через урок потрібно буде вивчити напам’ять вірш Пушкіна  «Я мить чудову пам’ятаю» в оригіналі російською або в українському перекладі (стор.96-97)   

 

________________________________

для всіх 9-х класів (13.11)

Тема уроку:

О. С. Пушкін – «сонце російської поезії». Особливості лірики поета

 Завдання:

1. Пригадайте біографію О. С. Пушкіна за допомогою відео


 
2. Переглянути відео урок з теми й виконати завдання, зазначені в ньому

 


3. Переглянути відео про А. П. Керн та прослухати виразне читання віршу «Я памятаю мить чуlову…»

 


4.Домашнє завдання:

ü   Підготуватися до літ. диктанту за вивченим

ü   Вивчити напамять вірш Пушкіна   «Я мить чудову пам’ятаю» в оригіналі російською або в українському перекладі (стор.96-97).

 Відео читання віршу можна відправляти вчителю на Вайбер 0664036141          

16.11 з 9.00 до 20.00  для 9-а, г, д, е та  18.11 з 9.00 до 20.00 для 9-б, в

Немає коментарів:

Дописати коментар