7 клас. Дистанційне навчання

Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання


7 клас

"Зарубіжна література"

(Завдання виконувати в робочих зошитах.
Записати число, тему, письмове завдання та надіслати вчителю)

Вайбер 0673169557, або пошта polegka35dist@gmail.com  

Тридцяте грудня 
Класна робота
Тема: Підсумковий урок  «Сторінками прочитаних книг»

Впродовж І семестру ми 

познайомилися з цікавими художніми

 творами, які входять до скарбниці

 світової літератури. Деякі з них

 стали вашими улюбленими, інші,
 
можливо, ви захочете перечитати,

 щоб зрозуміти їхню суть. 

Другий семестр ми розпочнемо з творчості Редьярда Кіплінга та його поезії "Якщо", яку ви будете вивчати напам'ять.
Давайте згадаємо твори, які ви вивчали у І семестрі!









Двадцять третє грудня
Класна робота
Тема: ПЧ№2 Михайло Олександрович Шолохов "Доля людини"
Завдання:
1. Ознайомитись з життям та творчістю письменника.

2. Переглянути відео
Для допитливих :"Судьба человека"

 (драма, реж. Сергей Бондарчук, 1959 г.)



3. Дайте відповідь на запитання:

  • Як ви розумієте слово «доля», який зміст вкладаєте ви у це слово?

Отже, людині не дано дізнатися, що їй на роду написано, як складеться її доля в майбутньому, наперед знати не можна. Але завжди треба пам'ятати, що людина може творити свою долю, а життя в неї одне, яке слід оберігати, проте вічного життя не дано нікому. 

Саме  про долю  справжньої Людини, яка пройшла через пекло війни, лишилась без рідних близьких людей. Та все ж знайшла в собі сили жити і бути потрібним, змалював в оповіданні «Доля людини» М.О.Шолохов.

  •  Хто він, Андрій Соколов, чия невпокорена воля викликає у нас захоплення і здивування: «Скільки може знести горя людська душа, які фізичні муки може витерпіти людське тіло?» (опишіть, що ви дізнались про долю героя)
  • На які епізоди можна поділити життя Андрія Соколова?
  • Чим приваблює нас Андрій  в звичайному  довоєнному житті ?
  • Яким він був сімянином? У чому бачить щастя А. Соколов до війни? Чому радіє головний герой?  Які особливості у стосунках Андрія з дружиною.

  • Що відбулося з ним під час війни на фронті?
  • Які риси він виявив у полоні? 
  • Що очікує А. Соколова після полону, про що він думає?  
  •  Як змінилось його життя після  зустрічі з Ванею?   
  • Що було спілного у їх долях, поясніть авторське порівняння із «закинутими піщинками».

  • Як ви гадаєте, чи зможе Соколов бути Ванюшці люблячим батьком після пережитого?

Війна – інший світ, там час плине по-іншому, всі цінності виглядають інакше, але герой оповідання «Доля людини» спростовує це твердження вже тим, що у найважчих , нелюдських умовах, у які він потрапив під час війни, завжди залишався справжньою Людиною.

«Доля людини» - це гімн моральній красі, величі простих воїнів,     знедолених війною, це гнівний протест проти війни.

_______________


Вісімнадцяте грудня
Урок узагальнення та систематизації

Пройдіть тестування,відкривши посилання

7-А Код доступу 8016860
7-Б Код доступу 9378010
7-В Код доступу 2979571
7-Г Код доступу 3782772
7-Д Код доступу 9625319


Завдання необхідно виконати 
до  18 грудня 19:00
У вас лише одна спроба  та 40 хвилин

Бажаю успіху!
___________________

Шістнадцяте грудня
Класна робота
Тема: Джеймс Олдрідж. Останній дюйм. Віра у внутрішні можливості людини, подоланим нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.

Завдання. Пронумеруй цитати в правильному порядку за сюжетом.

1. ... «Підвівши очі, він побачив, що вороже настроєна акула - кішка пливе просто на нього».

2. ... «Тоді Бен глянув на руки і побачив, що права мало не зовсім одірвана.., ліва була схожа на шматок м'яса...».

3. ... «Отак він і залишився з порожніми руками, коли не брати до уваги байдужу дружину, якій він не був потрібен, та десятирічного сина.»

4. ... «Доведеться тобі взятися за діло самому, Деві.».

5. ... «Бен узяв хлопчика з собою на «остер», який страшенно кидало.»

6. ... «Бен і прилетів сюди, власне, заради акул.».

7. ... «Їм обом потрібен час».

8. ... «Він (батько) знав, що тон у нього різкий, і сам завжди дивувався, чому не вміє розмовляти з сином».

9. ... «Хлопчик опустив голову і тихенько заплакав.»

10. ... «Взявши в рот трубку і опустивши вниз кінокамеру. Бен зник під водою».

11. ... «Та ось хвіст і колеса літака торкнулася землі - це був останній дюйм».

В оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм» є такі слова: «У житті не раз настають вирішальні хвилини і залишаються вирішальні дюйми». Важливо знайти сили їх здолати, зробити правильний вибір шляху.

У творі Джеймса Олдріджа ми неодноразово зустрічаємо словосполучення «останній дюйм», й саме оповідання має таку назву. Чому автор застосував саме цю одиницю довжини у своєму творі? Якими смислами її наповнив? 

1. Дайте усну відповідь на запитання  за фрагментом «Деві в польоті»

- Зачитайте уривок, в якому йдеться про те, як Деві заводить мотор літака. Чи складним це було для нього?

- Чому батько хвалить сина, але тільки подумки?

- Прочитайте початок уривка й дайте відповідь, чому Деві не розповідав про свого батька-льотчика? Чому у нього немає сліз?

- Які почуття викликали в хлопчика сльози?

- Автор неодноразово використовує слово «останній». Знайдіть словосполучення з ним, поясніть їх вживання в тексті («останній підсумок», «останнє напруження», «останнє падіння», «останній дюйм»).

- Яке змістове наповнення має словосполучення «останній дюйм» на початку твору й у кінці? (На початку твору це словосполучення пов'язане з професією льотчика, це вирішальна висота для посадки літака; в кінці оповідання слова мають символічне значення - дюйм до загибелі чи життя, до порозуміння чи відчуження між батьком і сином.)

- Чи можна вислів «останній дюйм» вважати прихованою художньою деталлю у творі? Яке смислове навантаження вона несе?

2.  Дайте усну відповідь на запитання за фрагментом «У лікарні»

- Чому Бен «так боявся помирати і ще зовсім не хотів здаватись»?

- Яким батько бачить сина в лікарні?

- Навіщо Бенові «потрібен був час», і що означав «час для життя, яке висіло на волосинці»?

- Коментоване читання від слів: «Отже і з Деві все було гаразд...» до «А Бен був же колись зовсім непоганим льотчиком». Що побачив Бен у синові?

- У чому переконався Бен? На що батько готовий витратити час?

- Чому Деві спочатку нічого не відповів на запитання батька?

- Як змінилися стосунки між батьком і сином під час випробування? Які риси характеру сина відкрив для себе Бен під час описаної пригоди? Як змінилося його ставлення до Деві? Що допомогло Бенові порозумітися з хлопчиком?

- Чому автор робить фінал відкритим? Чи стануть справжньою родиною Бен і Деві?

Робота із заключним епізодом художнього фільму «Останній дюйм»

- Порівняйте фінал фільму й твору. Який варіант є більш логічним відповідно до подій, що йому передували? Наведіть аргументи.

- Чи можемо ми бути впевненими, що стосунки між батьком і сином налагодяться?

Письмово:

- Як ви вважаєте, хто зробив вирішальний крок до подолання «останнього дюйму»?

- Що потрібно для того, щоб знайти спільну мову, порозумітися? Чи варто покладатися на випадковість?

- Які сімейні цінності утверджуються в оповіданні Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»? Що заперечується й засуджується?

- Чи запропонували б ви своїм батькам цей твір для прочитання? Чому?

Домашня робота.   Письмово:

I варіант. Спираючись на текст і ваш особистий досвід, спробуйте написати поради для всіх дітей (і Деві), щоб вони швидше подолали свій останній дюйм?

II варіант. Поради для всіх батьків (і Бена), щоб між ними і дітьми ніколи не виростала прірва непорозуміння.

Одинадцяте грудня
Класна робота
Тема: Джеймс Олдрідж "Останній дюйм". Проблема взаємин між батьками й дітьми.

Кожна людина живе на безлюдному острові, 

не ізольовано, її оточують живі істоти. Кожна 

із своїм характером, зі своїми принципами,

сформованими поглядами. У складні 

взаємовідносини один з одним вступають 

герої оповідання Дж. Олдріджа «Останній

дюйм», їхні стосунки складаються по-

різному. І впевнено можна сказати: вони 

складаються непросто.  В чому полягає

провідна думка оповідання? Яка основна

проблема твору? Які шляхи вирішення 

проблеми батьків і дітей?

Завдання:
1. Опрацювати біографю Джеймса Олдріджа. Створити гронування.
2. Прочитати оповідання "Останній дюйм"

Англійська родина живе в Єгипті. Батько, у минулому льотчик високого класу, утративши роботу, заробляє на життя небезпечною справою – підводною зйомкою. Мати ненавиділа місце свого проживання, сумувала за рідною Англією. Зрештою покинула сімю й виїхала в Англію. У такій родині живе та росте хлопчик Деві.

3.  Доповнити план прикладами з оповідання «Стосунки Бена і Деві».

Орієнтовний план:

1. Стосунки в сімї.

2.Поведінка головних героїв в екстремальній ситуації.

3. Чи буде подолано останній дюйм?

  Проблемне запитання.

 Як ви розумієте думки Бена перед зустріччю з сином: «Тут або все почнеться, або остаточно урветься і, можливо, назавжди...»?

Джеймс Олдрідж загострює нашу увагу на

проблемі взаємин батьків і дітей. «Останній

дюйм», який розділяє всіх і все, нелегко

подолати.

Батько та син ціною надзвичайних випробувань

знаходять шлях до серця один одного. Цим

шляхом вони будуть намагатися йти в

 подальшому своєму житті. Це і є авторське

 вирішення проблеми взаємин батька й сина

 А як ви вважаєте, чи має місце ця проблема сьогодні? 

Хочу сказати вам, діти, що в сьогоднішньому 

складному житті ваші батьки  

також мають багато проблем. Вони зайняті, заклопотані, їм постійно не вистачає часу. Саме тому вони іноді бувають неуважними до вас. Можливо, необхідно вам зробити перший крок назустріч, постаратися зрозуміти своїх батьків, запропонувати спільну справу.

 Бажаю вам повного взаєморозуміння з вашими батьками, справжньої духовної близькості.

Творімо добро!

Поспішаймо творити,

Бо гарне людині

Приємно робити!

Творімо добро!

3. "Для допитливих" порівняти текст оповідання з кіноверсією.


Пройдіть тестування, відкривши посилання
join.naurok.ua 

7-А 4336865
7-Б 9237592
7-В 1606170
7-Г 4794760
7-Д 9916945
Завдання необхідно виконати 
до  12 грудня 20:00
У вас лише 40 хв. та одна спроба!

___________________________________________

Четверте грудня
Класна робота
Синхронний урок на тему: "Альпійська балада". Образи Івана Терешка і Джулії.
Завдання:
1. Переглянути презентацію, виконати завдання вказані в ній
👉 

2. Переглянути відео та потівняти з текстом повісті.



Домашнє завдання:
с.110, пит.7-9 письмово
________________________

Друге грудня
Класна робота
Тема: Василь Биков "Альпійська балада". Особливості сюжету і композиції повісті.

Завдання:
1. Переглянути відео та скласти психологічний портрет Василя Бикова.
(Якою людиною був письменник? Які риси характеру ви виділили?)  
2. Перегляньте відеоурок та запишіть таблицю "Особливості сюжету" та композицію.
3. Підручник с.97, познайомитись з поняттями "художній час", "художній простір".

Домашнє завдання:
1.Підручник с. 98-110, скласти сюжетний ланцюжок.
2. Дати усну відповідь після прочитаного с.110
Для допитливих:
Порівняйте текст підручника та екранізацію.


Четверте грудня
Класна робота
Синхронний урок
Тема: Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства.






Для тих , хто не був на уроці:
1.Переглянути відеоурок

2. Виписати таблиці до зошитів.
3. Скласти сенкан до образів Івана та Джулії.


Двадцять п'яте листопада
Класна робота
Тема: Виразне читання віршів про війну
Завдання:

Прикріпити на дошку творчості записи відеочитань віршів про війну, вивчених поетів. Підберіть ілюстрайії до вивчених творів або намалюйте самостійно та прикріпіть теж.  (за прикладом, розміщеним на дошці)
👉 

______________________

Двадцять сьоме листопада
Класна робота
Тема: Контрольний твір 1. "Що несуть війни людям?" (за творчістю К.І.Галчинського, А.Маргула-Шпербера, Б.Окуджави)

Завдання:
1.Скласти план твору
2.Підібрати цитатний матерал

Домашнє завдання:
Написати твір:"Що несуть війни людям?"
та надіслати його у Вайбер або прикріпити на "Дошку творчості".
_______________


Двадцяте листопада
Класна робота
Тема: Булат Окуджава "До побачення, хлопчики..."
Онлайн-урок
7-Г 11-50 
7-Б 12-45
7-А 13-45 
7-Д 15-45
7-В 16-45
Для тих, хто був відсутній під час уроку:
1. Перглянути відео 



2. Переглянути презентацію

3. Дати відповідь на запитання:

- Які образи виникають у вас, коли ви чуєте слово «війна»?

- Чи розкриває суть значення слова епіграф до уроку - фрагмент пісні А.Матвійчука?

- Що вам відомо про Другу Світову війну?

- Як ви розумієте вислів « проявити вдячність до тих, хто загинув заради життя на землі»?

- Чому автор називає війну підлою?

- Які художні особливості використовує? 

- Який наказ дає автор юнакам?

- Як ви розумієте вислів «будьте високими»?

- Чому «дівчатка» і таке різке - «чоботи»? 

Визначте тему та ідею поезії.

Домашнє завдання:
Написати твір:"Що несуть війни людям?"
та надіслати його у Вайбер або прикріпити на "Дошку творчості".

До зустрічі на онлайн-уроці!

 7-Г на 11-45
👉

Идентификатор конференции: 786 3906 1741 Код доступа: 3US545

7-Б на 12-45
👉
Идентификатор конференции: 782 0823 1481 Код доступа: 1KyTwx

7-А на 13-45

👉

Идентификатор конференции: 733 9248 6049 Код доступа: 9r5AuD

7-Д на 15-45

👉
 
Идентификатор конференции: 736 5049 3551 Код доступа: 8WuX3B

7-В на 16-45

👉

Идентификатор конференции: 728 2885 4633
Код доступа: 8GzBj7
_______________________

Вісімнадцяте листопада
Класна робота
Тема: А. Маргул-Шпербер "Про назву концтаботу Бухенвальд"
Завдання:
1. Прочитати с. 92-93, скласти паспорт поета (письмово).
2. Переглянути відео:

Хроніка фашистської Германії. Бухенвальд:
 

Прослухайте поезію та прочитайте її ще раз самостійно с.93:


Дайте письмову відповідь на питання 1-4 с.93
___________________________
Одинадцяте листопада
Класна робота

Тема: Розвиток мовлення. Порівняння образів персонажів леді Ровени і Ребекки.
  • Перегляньте презентацію і виконайте завдання, вказані в ній:

👉

  • Пройдіть вікторину та надішліть фото вашого результату 
(12.11 до 18-00):

👉  


Домашнє завдання:
- с.91, 94-95, записати основні відомості про поета.
- с.95, пит. 2-4 письмово.


Тринадцяте листопада
Класна робота
Тема: Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський. "Лист із полону", "Пісня про солдатів з Вестерпляте"

Перегляньте відоурок та виконайте завдання, вказані в ньому:


Домашнє завдання:

1.Написати міні твір-роздум "Що сказали мені рядки поезії К.І.Галчинського  "Пісня про солдатів з Вестерплятте"
2. Підготуйте творчу роботу (ментальну карту, визитівку, буклет) про життя та творчість А. Маргула-Шпербера.

Всі виконані завдання прикріплювати до "Дошки творчості"

_________________________________________)
Онлай-уроки відбудуться 
13 листопада(п'ятниця), за розкладом.
 Для того щоб пиєднатися до уроку, натисніть на картинку.

7-Г 11-45

👉


7-Б 12-45

👉

7-А 13-45

👉

7-Д 14-45

👉


7-В 15-45

👉


До зустрічі!
  


_____________________________________


1 коментар: