8 клас. Дистанційне навчання

Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання

8 клас

"Зарубіжна література"
(Завдання виконувати в робочих зошитах.
Записати число, тему, письмове завдання)

29.12.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                        

Тема: Підсумковий урок  «Сторінками прочитаних книг»

Впродовж І семестру ми познайомилися з цікавими художніми творами, які входять до скарбниці світової літератури. Деякі з них стали вашими улюбленими, інші, можливо, ви захочете перечитати, щоб зрозуміти їхню суть. Сьогодні у нас є можливість знову перегорнути сторінки вивчених творів.

Виконайте завдання , подані на малюнку


За бажанням,
фото виконаних  завдань надсилати на електронну скриньку  susloolena9@gmail.com

Вказати  прізвище, ім'я, клас

Оцінки будуть враховані у ІІ семестрі.

 Гарного відпочинку і веселих свят!!!

22.12.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                       

Тема:  «Аліг’єрі Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до Відродження.  Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»)»

1.Ознайомитися з відеоуроком. 

2. Усні відп. на пит.1-6,ст.157

3.Сонет - виписати у зошит визначення(ст.158)    

4. Прослухати сонет 11

5 . Аналіз сонета

-                   Визначте тему та ідею вірша, його жанр.

-                   Яким ви уявляєте ліричного героя? Які настрої йому притаманні?

-                   Якою постає кохана поета?

-                   Чому слово «Кохання» в сонеті написане з великої літери»?

-                   Які художні засоби використовує поет?

Домашнє завдання: письмово: аналіз сонета 11 (за матеріалами уроку) 

24.12.20р. 

 8-В, 8-Г, 8-Д, 8-А, 8-Б 

Тема: ПЧ «Рудакі. Газелі, рубаї, бейти»  

1. Ознайомитися з презентацією

👉


2. Виписати жанри поезії Рудакі.

3. Виписати цикли творів поета.

Домашнє завдання:виписати один з афоризмів

 Рудакі, усно пояснити його значення.

_________________________

15.12.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                       

Тема:  «Література середньовічної Європи. Французький героїчний епос. «Пісня про Роланда»» 

 Синхронний урок

8-В: вівторок, 8-00

https://meet.google.com/qve-sbge-kpt

8-Г: вівторок, 9-00

https://meet.google.com/rso-qcsz-gzt

8-А: вівторок, 10-00

https://meet.google.com/iku-ngup-qcc

8-Д: вівторок, 10-55

https://meet.google.com/sjs-izsy-rqr

 8-Б: вівторок, 11-50

https://meet.google.com/jpe-phrh-jos

 Для тих, хто не зміг бути присутнім на синхронному уроці, завдання подані нижче.

1. Читати ст.143-144 підручника

2. Ознайомитися з порівняльною таблицею (ст.144)

3. Читати ст.145 «Історичні прототипи героїв твору»

4. Виписати у зошит : Реальні особи та вигадані персонажі «Пісні про Роланда»  

   Домашнє завдання:

 Підручник – чит. стор. 146 -148

______________________

17.12.20р.  8-В,8-Г,8-Д

18.12.20р.  8-А, 8-Б 

Тема:  «Пісня про Роланда». Історична основа твору, поетичне переосмислення в ньому реальних подій»  

1.Переглянути відеоурок


2. Створити гроно «Роланд»

3. Ознайомитися з відеоуроком  


4. Виписати у зошит тему, ідею твору

Домашнє завдання:

1. Прочитати ст..149 -150

2.  Пройти підсумкове тестування тим, хто не виконував проєктну роботу   

Відкрийте посилання  join.naurok.ua

8-А Код доступу 2516431

8-Б Код доступу 8159381

8-В Код доступу 5198556

8-Г Код доступу 7233472

8-Д Код доступу 6604328

Завдання необхідно виконати до 19 грудня 20:00

___________________

08.12.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                       

Тема:  «  Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо. Ду Фу» 

 Синхронний урок

8-В: вівторок, 8-00

👉 

8-Г: вівторок, 8-55

 👉

8-Д: вівторок, 10-55

 👉

8-Б: вівторок, 11-50

 👉

8-А: вівторок, 12-45

👉 

Для тих, хто не зміг бути присутнім на синхронному уроці, завдання подані нижче.

1.  Ознайомитися з презентацією

  👉 


2.  Виконати завдання (в презентації)

   Домашнє завдання:

1.  Підручник – чит. стор. 126- 127, 131-132.

2.  Заповнити таблиці(останній слайд презентації)

Усі виконані письмові завдання надсилати на електронну скриньку  susloolena9@gmail.com

Вказати  прізвище, ім'я, клас

_____________________

10.12.20р.  8-В,8-Г,8-Д

11.12.20р.  8-А, 8-Б 

Тема:  «Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості. Омар Хайям. Рубаї.»  

1.Переглянути відео «Найцікавіші факти про життя поета і філософа Омара Хайяма»



2. Прочитати матеріал підручника – ст.137- 139

3. Ознайомитися з презентацією

  👉

4. Виписати у зошит тематику рубаї Омара Хайяма (з презентації)

5.Виразне читання та аналіз рубаї (ст140-141)за питаннями ст.141.

Домашнє завдання:

До наступного уроку (вівторка) на високий рівень  виконати  власну залікову роботу  «Література Середньовіччя» (на вибір: проєкти, мультимедійні чи паперові, творчі відео читання віршів, створення відеоряду до віршів, мелодекламація, ілюстрації).

Роботи гарно оформити, підписати й прикріпити на «Дошку творчості» 

 

👉

 ______________________

01.12.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                      

Тема: Контрольна робота з теми «Античність»

          Пройти тестування    

Відкрийте посилання  join.naurok.ua

8-А Код доступу  4615228

8-Б Код доступу  3629191

8-В Код доступу  6987361

8-Г Код доступу  5332613

8 -Д Код доступу 4710860

Завдання необхідно виконати 

до  2 грудня 16:00

           Одна спроба проходження !

_________________

03.12.20р.  8-В,8-Г,8-Д

04.12.20р.   8-А, 8-Б                                                                                                      

Тема:  «Середньовіччя як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур»  

1.   Ознайомитися з презентацією «Доба Середньовіччя».


 👉

2.   Записати у зошит  план «Жанри літератури Західної Європи доби Середньовіччя»

Домашнє завдання:

1.    Підручник – читати ст.124 -125.

2.        Усні відповіді на пит. 1 -5, ст.123

____________________

24.11.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                      

Тема:  «Квінт Горацій Флакк (65–8 рр. до н.е.). «До Мельпомени». Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії»  

1. Ознайомитися з презентацією

👉 


2. Виразне читання оди Горація «До Мельпомени»



3. Виконати завдання (в презентації)

4. Переглянути відеоурок (за бажанням)


   Домашнє завдання:

1. Підручник – чит. стор. 105 – 106, 107-108

2. Виразне читання оди Горація «До Мельпомени»

3. Усні відповіді на пит. стор.108

 __________________


26.11.20р.  8-В,8-Г,8-Д

27.11.20р.   8-А, 8-Б                                                                                                        

Тема:  «Публій Овідій Назон. Життя і творчість поета. «Сумні елегії». «Метаморфози»  

1.   Ознайомитися з презентацією.

👉   


2.   Виконати завдання (в презентації)

3.   Знайомство з сюжетом поеми «Метаморфози» 

4.   Переглянути презентацію (за бажанням) Овідій і Україна


👉 


Домашнє завдання:

1.    Підручник – читати ст.110-112,115.

2.    Усні відповіді на пит. 1 -12 (Підготовка до контрольної роботи «Античність» )

_________________

17.11.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                             

Тема:  «Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е). «Енеїда». Зв'язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави»

1.Ознайомитися з презентацією.

👉


2. Перенести у зошит з презентації 2 схеми «Енеїда»

3. Додатково (за бажанням) прочитати  біографічні відомості про Вергілія

👉


Домашнє завдання:

1.Прочитати ст..98 -99 підручника

2.Письмово – доповнити текст пропущеними словами (останній слайд презента

_____________________

 19.11.20р.  8-В,8-Г,8-Д

20.11.20р.   8-А, 8-Б                                                                                                       

Тема:  «Вергілій. «Енеїда» Образ Енея та його значення в композиції твору»  

1.   Прочитати ст.99- 103 підручника

      Або (за бажанням) послухати аудіокнигу:

    

2.   Ознайомитися з презентацією.

👉


3.   Виписати з презентації тему, ідею поеми Вергілія «Енеїда».

Домашнє завдання:

1. Прочитати ст. 101- 103 підручника.

2.  Навести приклади художніх засобів, які використовує Вергілій для опису щита (Книга VIII. «Щит Енея»)

Усі виконані письмові завдання (за 2 уроки) надсилати на електронну скриньку  susloolena9@gmail.com

Вказати  прізвище, ім'я, клас

 

_____________________

10.11.20р. 

                             8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                       

Тема:  «Види лірики в давній Греції й особливості

 їх розвитку.  Тіртей «Добре вмирати тому…».

Сапфо «До Афродіти»»

1.Переглянути експрес –урок


2. Аналіз поезії :виписати в зошит  жанр, тему, ідею вірша( з експрес -уроку).

3. Ознайомитися з біографічними відомостями про Сапфо(ст. 79-80).

5. Читання та усний аналіз поезії Сапфо «До Афродіти».

• Кому присвячено вірш?

• Про що просить лірична героїня у богині?

• Які художні засоби використала Сапфо у творі?

Домашнє завдання:

Пройти тестування

 Відкрийте посилання  join.naurok.ua

8-А Код доступу  8392128

8 -Б Код доступу  3606628

8-В Код доступу  6603681

8-Г Код доступу  1947735

8 -Д Код доступу 8245911

Завдання необхідно виконати до  12 листопада 13:00

_________________________________________

  

12.11.20р.  8-В,8-Г,8-Д

13.11.20р.  8-А, 8-Б 

Тема:  «Давньогрецький театр. Основні 

жанри давньогрецької  драми – трагедія і 

комедія. Есхіл- видатний грецький трагік»  

1.Переглянути буктрейлер


2. Ознайомитися з презентацією


3. Виписати у зошит жанр, тему, ідею твору 

Есхіла «Прометей закутий» (з презентації)

4.За бажанням: прослухати  аудіозапис 

 трагедії «Прометей закутий» 


Домашнє завдання:

1. Прочитати ст.85- 92

2. Створити інформативне гроно «Прометей»

______________________

05.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д

06.11.20р. 8-А, 8-Б    

Тема: РЗМ «Порівняльна характеристика літературних героїв»  

Запрошую учнів на онлайн урок

(Обогорюємо усні питання попередніх уроків)

Четвер , 05.11

8-В четвер, 05.11 о 9-00   

https://meet.google.com/hoa-evbz-mbr

8-Г четвер, 05.11 о 10-00  https://meet.google.com/wwx-fvvb-ubc

8-Д четвер, 05.11 о 10-45 

https://meet.google.com/nrt-hzye-jkj

П’ятниця, 06.11

8-А п’ятниця  06.11 о 9-45 https://meet.google.com/nfr-cebw-rwa

 8 п’ятниця  06.11 о 10-45 https://meet.google.com/jux-ssur-hds

Домашнє завдання:

Заповнити таблицю «Образи Ахілла і Гектора у поемі Гомера «Іліада» (ст..74)

Усі виконані письмові завдання (за 2 урока) надсилати на електронну скриньку  susloolena9@gmail.com

 Вказати  прізвище, ім'я, клас

________________________

03.11.20р. 

8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д                                                                                                    

Тема:  «Втілення в поемі Гомера „Іліада” античного ідеалу воїна –героя. Образи Ахілла і Гектора»  

Переглянути відеоурок



Домашнє завдання:

1.    Прочитати ст.65- 69.

2.    Виписати художні засоби, які використовує автор у цьому уривку (епітети, порівняння до образів Ахілла і Гектора).

3.    Дати усні відповіді на питання 1-6, ст.69- 70.

4.    Прочитати ст.70-73.

5.    Дати усні відповіді на питання 1-7, ст.73.

Наступний урок проводиться онлайн. Усне опитування за матеріалом двох останніх уроків. 

6 коментарів: