8 клас
"Зарубіжна література"(Завдання виконувати в робочих зошитах.Записати число, тему, письмове завдання)29.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: Підсумковий
урок «Сторінками прочитаних книг»
Впродовж І семестру ми познайомилися з цікавими художніми
творами, які входять до скарбниці світової літератури. Деякі з них стали вашими
улюбленими, інші, можливо, ви захочете перечитати, щоб зрозуміти їхню суть.
Сьогодні у нас є можливість знову перегорнути сторінки вивчених творів.
Виконайте завдання , подані на
малюнку
За бажанням, фото
виконаних завдань
надсилати на електронну скриньку susloolena9@gmail.comВказати прізвище, ім'я, клас
Оцінки будуть
враховані у ІІ семестрі.
Гарного відпочинку
і веселих свят!!!
22.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Аліг’єрі Данте як ключова постать
італійського Середньовіччя і переходу до Відродження. Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»)»
1.Ознайомитися з відеоуроком.
2. Усні відп. на пит.1-6,ст.157
3.Сонет - виписати у зошит
визначення(ст.158)
4. Прослухати сонет
11
5 . Аналіз
сонета
-
Визначте тему та ідею вірша, його жанр.
-
Яким ви уявляєте ліричного героя? Які настрої йому притаманні?
-
Якою постає кохана поета?
-
Чому слово «Кохання» в сонеті написане з великої літери»?
-
Які художні засоби використовує поет?
Домашнє завдання: письмово: аналіз сонета 11 (за
матеріалами уроку)
24.12.20р.
8-В,
8-Г, 8-Д, 8-А, 8-Б
Тема: ПЧ «Рудакі.
Газелі, рубаї, бейти»
1. Ознайомитися з презентацією
👉
2. Виписати жанри поезії
Рудакі.
3. Виписати цикли творів
поета.
Домашнє завдання:виписати один з афоризмів
Рудакі, усно пояснити
його значення.
_________________________
15.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема:
«Література середньовічної Європи. Французький героїчний епос. «Пісня про Роланда»»
Синхронний урок
8-В: вівторок, 8-00
https://meet.google.com/qve-sbge-kpt
8-Г: вівторок, 9-00
https://meet.google.com/rso-qcsz-gzt
8-А: вівторок,
10-00
https://meet.google.com/iku-ngup-qcc
8-Д: вівторок,
10-55
https://meet.google.com/sjs-izsy-rqr
8-Б: вівторок,
11-50
https://meet.google.com/jpe-phrh-jos
Для тих, хто не
зміг бути присутнім на синхронному уроці, завдання подані нижче.
1. Читати ст.143-144 підручника
2. Ознайомитися з порівняльною
таблицею (ст.144)
3. Читати ст.145 «Історичні
прототипи героїв твору»
4. Виписати у зошит : Реальні
особи та вигадані персонажі «Пісні про Роланда»
Домашнє завдання:
Підручник – чит.
стор. 146 -148
______________________
17.12.20р. 8-В,8-Г,8-Д
18.12.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Пісня про Роланда». Історична
основа твору, поетичне переосмислення в ньому реальних подій»
1.Переглянути відеоурок
2. Створити гроно «Роланд»
3. Ознайомитися з відеоуроком
4. Виписати у зошит тему, ідею твору
Домашнє завдання:
1.
Прочитати ст..149 -150
2. Пройти підсумкове тестування тим, хто
не виконував проєктну роботу
Відкрийте
посилання join.naurok.ua
8-А Код доступу 2516431
8-Б Код доступу 8159381
8-В Код доступу 5198556
8-Г Код доступу 7233472
8-Д Код доступу 6604328
Завдання необхідно
виконати до 19 грудня 20:00
___________________
08.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема:
« Особливості розвитку китайської
лірики епохи Тан. Лі Бо. Ду Фу»
Синхронний урок
8-В: вівторок, 8-00
8-Г: вівторок, 8-55
8-Д: вівторок,
10-55
8-Б: вівторок,
11-50
8-А: вівторок,
12-45
Для тих, хто не
зміг бути присутнім на синхронному уроці, завдання подані нижче.
1. Ознайомитися з презентацією
👉
2. Виконати завдання (в
презентації)
Домашнє завдання:
1. Підручник
– чит. стор. 126- 127, 131-132.
2. Заповнити
таблиці(останній слайд презентації)
Усі виконані письмові завдання
надсилати на електронну скриньку susloolena9@gmail.com
Вказати прізвище, ім'я, клас
_____________________
10.12.20р. 8-В,8-Г,8-Д
11.12.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Золота
доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості. Омар Хайям. Рубаї.»
1.Переглянути відео «Найцікавіші факти про життя
поета і філософа Омара Хайяма»
2. Прочитати матеріал підручника – ст.137- 139
3. Ознайомитися з презентацією
4. Виписати у зошит тематику рубаї Омара Хайяма
(з презентації)
5.Виразне читання та аналіз рубаї (ст140-141)за
питаннями ст.141.
Домашнє завдання:
До наступного уроку (вівторка) на
високий рівень виконати власну залікову роботу «Література Середньовіччя» (на вибір: проєкти, мультимедійні чи
паперові, творчі відео читання віршів, створення відеоряду до віршів, мелодекламація,
ілюстрації).
Роботи гарно оформити, підписати
й прикріпити на «Дошку творчості»
______________________
01.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: Контрольна робота з теми
«Античність»
Пройти
тестування
Відкрийте
посилання join.naurok.ua
8-А Код доступу 4615228
8-Б Код доступу 3629191
8-В Код доступу 6987361
8-Г Код доступу 5332613
8 -Д Код доступу 4710860
Завдання необхідно виконати
до 2 грудня
16:00
Одна спроба проходження !
_________________
03.12.20р. 8-В,8-Г,8-Д
04.12.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Середньовіччя
як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і
східних літератур»
1. Ознайомитися з презентацією «Доба
Середньовіччя».
2. Записати у зошит план «Жанри літератури Західної
Європи доби Середньовіччя»
Домашнє завдання:
1.
Підручник – читати ст.124 -125.
2.
Усні відповіді на пит. 1 -5, ст.123
____________________
24.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Квінт Горацій Флакк
(65–8 рр. до н.е.). «До Мельпомени». Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник
як символ вічності поезії»
1. Ознайомитися з презентацією
👉
2. Виразне читання оди Горація
«До Мельпомени»
3. Виконати завдання (в
презентації)
4. Переглянути відеоурок (за
бажанням)
Домашнє завдання:1. Підручник
– чит. стор. 105 – 106, 107-108
2. Виразне
читання оди Горація «До Мельпомени»
3. Усні
відповіді на пит. стор.108
__________________
26.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
27.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Публій Овідій Назон.
Життя і творчість поета. «Сумні елегії». «Метаморфози»
1. Ознайомитися з презентацією.
👉
2. Виконати завдання (в
презентації)
3. Знайомство з сюжетом поеми
«Метаморфози»
4. Переглянути презентацію (за
бажанням) Овідій і Україна
👉
Домашнє завдання:
1.
Підручник – читати ст.110-112,115.
2.
Усні відповіді на пит. 1 -12 (Підготовка до
контрольної роботи «Античність» )
_________________
17.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до
н.е). «Енеїда». Зв'язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського
служіння, утвердження величі держави»
1.Ознайомитися з презентацією.
2. Перенести у зошит з презентації 2 схеми «Енеїда»
3. Додатково (за
бажанням) прочитати біографічні
відомості про Вергілія:
Домашнє завдання:
1.Прочитати ст..98 -99 підручника
2.Письмово – доповнити текст пропущеними словами (останній слайд
презента
_____________________
19.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
20.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Вергілій. «Енеїда» Образ Енея та його значення в композиції твору»
1. Прочитати ст.99- 103
підручника
Або (за бажанням) послухати аудіокнигу:
2. Ознайомитися з презентацією.
3.
Виписати з презентації тему, ідею поеми Вергілія
«Енеїда».
Домашнє завдання:
1. Прочитати ст. 101- 103 підручника.
2.
Навести приклади художніх засобів, які використовує Вергілій для опису
щита (Книга VIII.
«Щит Енея»)
Усі виконані письмові завдання
(за 2 уроки) надсилати на електронну скриньку
susloolena9@gmail.com
Вказати прізвище, ім'я, клас
_____________________
10.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Види лірики в давній Греції й особливості
їх
розвитку. Тіртей «Добре вмирати
тому…».
Сапфо «До Афродіти»»
1.Переглянути експрес –урок
2. Аналіз поезії
:виписати в зошит жанр, тему, ідею вірша(
з експрес -уроку).3. Ознайомитися
з біографічними відомостями
про Сапфо(ст.
79-80).
5. Читання та усний аналіз
поезії Сапфо «До Афродіти».
• Кому присвячено
вірш?
• Про що просить
лірична героїня у богині?
• Які художні засоби
використала Сапфо у творі?
Домашнє завдання:
Пройти тестування
Відкрийте
посилання join.naurok.ua
8-А Код доступу 8392128
8 -Б Код доступу 3606628
8-В Код доступу 6603681
8-Г Код доступу 1947735
8 -Д Код доступу 8245911
Завдання необхідно
виконати до 12 листопада 13:00
_________________________________________
12.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
13.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Давньогрецький театр. Основні
жанри
давньогрецької драми – трагедія і
комедія. Есхіл- видатний грецький трагік»
1.Переглянути буктрейлер
2. Ознайомитися з презентацією
3. Виписати у зошит жанр, тему, ідею твору
Есхіла «Прометей закутий» (з презентації)
4.За бажанням: прослухати аудіозапис
трагедії «Прометей закутий»
Домашнє завдання:
1.
Прочитати ст.85- 92
2.
Створити інформативне гроно
«Прометей»
______________________
05.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
06.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: РЗМ «Порівняльна
характеристика літературних героїв»
Запрошую учнів на онлайн урок
(Обогорюємо усні питання
попередніх уроків)
Четвер , 05.11
8-В четвер, 05.11 о 9-00
https://meet.google.com/hoa-evbz-mbr
8-Г четвер, 05.11 о
10-00 https://meet.google.com/wwx-fvvb-ubc
8-Д четвер, 05.11 о
10-45
https://meet.google.com/nrt-hzye-jkj
П’ятниця, 06.11
8-А п’ятниця 06.11 о 9-45 https://meet.google.com/nfr-cebw-rwa
8-Б п’ятниця 06.11 о 10-45 https://meet.google.com/jux-ssur-hds
Домашнє завдання:
Заповнити таблицю «Образи Ахілла і Гектора у поемі Гомера «Іліада»
(ст..74)
Усі виконані
письмові завдання (за 2 урока) надсилати на електронну скриньку susloolena9@gmail.com
Вказати прізвище,
ім'я, клас
________________________
03.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Втілення в поемі Гомера „Іліада” античного ідеалу воїна –героя. Образи Ахілла і Гектора»
Переглянути відеоурок
Домашнє завдання:
1. Прочитати ст.65- 69.
2. Виписати художні засоби, які використовує
автор у цьому уривку (епітети, порівняння до образів Ахілла і Гектора).
3. Дати усні відповіді на питання
1-6, ст.69- 70.
4. Прочитати ст.70-73.
5. Дати усні відповіді на питання
1-7, ст.73.
Наступний урок проводиться онлайн. Усне опитування за матеріалом двох останніх уроків.
29.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: Підсумковий
урок «Сторінками прочитаних книг»
Впродовж І семестру ми познайомилися з цікавими художніми
творами, які входять до скарбниці світової літератури. Деякі з них стали вашими
улюбленими, інші, можливо, ви захочете перечитати, щоб зрозуміти їхню суть.
Сьогодні у нас є можливість знову перегорнути сторінки вивчених творів.
Виконайте завдання , подані на
малюнку
Вказати прізвище, ім'я, клас
Оцінки будуть
враховані у ІІ семестрі.
Гарного відпочинку
і веселих свят!!!
22.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Аліг’єрі Данте як ключова постать
італійського Середньовіччя і переходу до Відродження. Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»)»
1.Ознайомитися з відеоуроком.
2. Усні відп. на пит.1-6,ст.157
3.Сонет - виписати у зошит
визначення(ст.158)
4. Прослухати сонет 11
5 . Аналіз сонета
-
Визначте тему та ідею вірша, його жанр.
-
Яким ви уявляєте ліричного героя? Які настрої йому притаманні?
-
Якою постає кохана поета?
-
Чому слово «Кохання» в сонеті написане з великої літери»?
-
Які художні засоби використовує поет?
Домашнє завдання: письмово: аналіз сонета 11 (за
матеріалами уроку)
24.12.20р.
8-В,
8-Г, 8-Д, 8-А, 8-Б
Тема: ПЧ «Рудакі.
Газелі, рубаї, бейти»
1. Ознайомитися з презентацією
👉
2. Виписати жанри поезії
Рудакі.
3. Виписати цикли творів
поета.
Домашнє завдання:виписати один з афоризмів
Рудакі, усно пояснити
його значення.
_________________________
15.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема:
«Література середньовічної Європи. Французький героїчний епос. «Пісня про Роланда»»
Синхронний урок
8-В: вівторок, 8-00
https://meet.google.com/qve-sbge-kpt
8-Г: вівторок, 9-00
https://meet.google.com/rso-qcsz-gzt
8-А: вівторок, 10-00
https://meet.google.com/iku-ngup-qcc
8-Д: вівторок, 10-55
https://meet.google.com/sjs-izsy-rqr
8-Б: вівторок, 11-50
https://meet.google.com/jpe-phrh-jos
Для тих, хто не зміг бути присутнім на синхронному уроці, завдання подані нижче.
1. Читати ст.143-144 підручника
2. Ознайомитися з порівняльною
таблицею (ст.144)
3. Читати ст.145 «Історичні
прототипи героїв твору»
4. Виписати у зошит : Реальні
особи та вигадані персонажі «Пісні про Роланда»
Домашнє завдання:
Підручник – чит. стор. 146 -148
______________________
17.12.20р. 8-В,8-Г,8-Д
18.12.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Пісня про Роланда». Історична
основа твору, поетичне переосмислення в ньому реальних подій»
1.Переглянути відеоурок
2. Створити гроно «Роланд»
3. Ознайомитися з відеоуроком
4. Виписати у зошит тему, ідею твору
Домашнє завдання:
1.
Прочитати ст..149 -150
2. Пройти підсумкове тестування тим, хто
не виконував проєктну роботу
Відкрийте
посилання join.naurok.ua
8-А Код доступу 2516431
8-Б Код доступу 8159381
8-В Код доступу 5198556
8-Г Код доступу 7233472
8-Д Код доступу 6604328
Завдання необхідно
виконати до 19 грудня 20:00
___________________
08.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема:
« Особливості розвитку китайської
лірики епохи Тан. Лі Бо. Ду Фу»
Синхронний урок
8-В: вівторок, 8-00
8-Г: вівторок, 8-55
8-Д: вівторок, 10-55
8-Б: вівторок, 11-50
8-А: вівторок, 12-45
Для тих, хто не
зміг бути присутнім на синхронному уроці, завдання подані нижче.
1. Ознайомитися з презентацією
👉
2. Виконати завдання (в
презентації)
Домашнє завдання:
1. Підручник
– чит. стор. 126- 127, 131-132.
2. Заповнити
таблиці(останній слайд презентації)
Усі виконані письмові завдання
надсилати на електронну скриньку susloolena9@gmail.com
Вказати прізвище, ім'я, клас
_____________________
10.12.20р. 8-В,8-Г,8-Д
11.12.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Золота
доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості. Омар Хайям. Рубаї.»
1.Переглянути відео «Найцікавіші факти про життя
поета і філософа Омара Хайяма»
2. Прочитати матеріал підручника – ст.137- 139
3. Ознайомитися з презентацією
4. Виписати у зошит тематику рубаї Омара Хайяма
(з презентації)
5.Виразне читання та аналіз рубаї (ст140-141)за
питаннями ст.141.
Домашнє завдання:
До наступного уроку (вівторка) на
високий рівень виконати власну залікову роботу «Література Середньовіччя» (на вибір: проєкти, мультимедійні чи
паперові, творчі відео читання віршів, створення відеоряду до віршів, мелодекламація,
ілюстрації).
Роботи гарно оформити, підписати
й прикріпити на «Дошку творчості»
______________________
01.12.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: Контрольна робота з теми
«Античність»
Пройти
тестування
Відкрийте
посилання join.naurok.ua
8-А Код доступу 4615228
8-Б Код доступу 3629191
8-В Код доступу 6987361
8-Г Код доступу 5332613
8 -Д Код доступу 4710860
Завдання необхідно виконати
до 2 грудня
16:00
Одна спроба проходження !
_________________
03.12.20р. 8-В,8-Г,8-Д
04.12.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Середньовіччя
як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і
східних літератур»
1. Ознайомитися з презентацією «Доба
Середньовіччя».
2. Записати у зошит план «Жанри літератури Західної
Європи доби Середньовіччя»
Домашнє завдання:
1.
Підручник – читати ст.124 -125.
2.
Усні відповіді на пит. 1 -5, ст.123
____________________
24.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Квінт Горацій Флакк (65–8 рр. до н.е.). «До Мельпомени». Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії»
1. Ознайомитися з презентацією
👉
2. Виразне читання оди Горація
«До Мельпомени»
3. Виконати завдання (в
презентації)
4. Переглянути відеоурок (за
бажанням)
Домашнє завдання:
1. Підручник
– чит. стор. 105 – 106, 107-108
2. Виразне
читання оди Горація «До Мельпомени»
3. Усні
відповіді на пит. стор.108
__________________
26.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
27.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Публій Овідій Назон.
Життя і творчість поета. «Сумні елегії». «Метаморфози»
1. Ознайомитися з презентацією.
👉
2. Виконати завдання (в презентації)
3. Знайомство з сюжетом поеми «Метаморфози»
4. Переглянути презентацію (за бажанням) Овідій і Україна👉
Домашнє завдання:
1.
Підручник – читати ст.110-112,115.
2.
Усні відповіді на пит. 1 -12 (Підготовка до
контрольної роботи «Античність» )
_________________
17.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до
н.е). «Енеїда». Зв'язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського
служіння, утвердження величі держави»
1.Ознайомитися з презентацією.
2. Перенести у зошит з презентації 2 схеми «Енеїда»
3. Додатково (за бажанням) прочитати біографічні відомості про Вергілія:
Домашнє завдання:
1.Прочитати ст..98 -99 підручника
2.Письмово – доповнити текст пропущеними словами (останній слайд презента
_____________________
19.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
20.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Вергілій. «Енеїда» Образ Енея та його значення в композиції твору»
1. Прочитати ст.99- 103
підручника
Або (за бажанням) послухати аудіокнигу:
2. Ознайомитися з презентацією.
3.
Виписати з презентації тему, ідею поеми Вергілія
«Енеїда».
Домашнє завдання:
1. Прочитати ст. 101- 103 підручника.
2.
Навести приклади художніх засобів, які використовує Вергілій для опису
щита (Книга VIII.
«Щит Енея»)
Усі виконані письмові завдання
(за 2 уроки) надсилати на електронну скриньку
susloolena9@gmail.com
Вказати прізвище, ім'я, клас
_____________________
10.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Види лірики в давній Греції й особливості
їх розвитку. Тіртей «Добре вмирати тому…».
Сапфо «До Афродіти»»
1.Переглянути експрес –урок
3. Ознайомитися
з біографічними відомостями
про Сапфо(ст.
79-80).
5. Читання та усний аналіз
поезії Сапфо «До Афродіти».
• Кому присвячено
вірш?
• Про що просить
лірична героїня у богині?
• Які художні засоби
використала Сапфо у творі?
Домашнє завдання:
Пройти тестування
Відкрийте
посилання join.naurok.ua
8-А Код доступу 8392128
8 -Б Код доступу 3606628
8-В Код доступу 6603681
8-Г Код доступу 1947735
8 -Д Код доступу 8245911
Завдання необхідно
виконати до 12 листопада 13:00
_________________________________________
12.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
13.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: «Давньогрецький театр. Основні
жанри давньогрецької драми – трагедія і
комедія. Есхіл- видатний грецький трагік»
1.Переглянути буктрейлер
2. Ознайомитися з презентацією
3. Виписати у зошит жанр, тему, ідею твору
Есхіла «Прометей закутий» (з презентації)
4.За бажанням: прослухати аудіозапис
трагедії «Прометей закутий»
Домашнє завдання:
1.
Прочитати ст.85- 92
2.
Створити інформативне гроно
«Прометей»
______________________
05.11.20р. 8-В,8-Г,8-Д
06.11.20р. 8-А, 8-Б
Тема: РЗМ «Порівняльна характеристика літературних героїв»
Запрошую учнів на онлайн урок
(Обогорюємо усні питання
попередніх уроків)
Четвер , 05.11
8-В четвер, 05.11 о 9-00
https://meet.google.com/hoa-evbz-mbr
8-Г четвер, 05.11 о 10-00 https://meet.google.com/wwx-fvvb-ubc
8-Д четвер, 05.11 о 10-45
https://meet.google.com/nrt-hzye-jkj
П’ятниця, 06.11
8-А п’ятниця 06.11 о 9-45 https://meet.google.com/nfr-cebw-rwa
8-Б п’ятниця 06.11 о 10-45 https://meet.google.com/jux-ssur-hds
Домашнє завдання:
Заповнити таблицю «Образи Ахілла і Гектора у поемі Гомера «Іліада»
(ст..74)
Усі виконані
письмові завдання (за 2 урока) надсилати на електронну скриньку susloolena9@gmail.com
Вказати прізвище,
ім'я, клас
________________________
03.11.20р.
8-А,8-Б,8-В,8-Г,8-Д
Тема: «Втілення в поемі Гомера „Іліада” античного ідеалу воїна –героя. Образи Ахілла і Гектора»
Переглянути відеоурок
1. Прочитати ст.65- 69.
2. Виписати художні засоби, які використовує
автор у цьому уривку (епітети, порівняння до образів Ахілла і Гектора).
3. Дати усні відповіді на питання
1-6, ст.69- 70.
4. Прочитати ст.70-73.
5. Дати усні відповіді на питання
1-7, ст.73.
Наступний урок проводиться онлайн. Усне опитування за матеріалом двох останніх уроків.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиА класну роботу треба вам відправляти?
ВідповістиВидалитиЦе усні питання читай уважно)
Видалитиа за 12 число вам отправлять работу?
ВідповістиВидалитиа яка ваша пошта
ВідповістиВидалитиsusloolena9@gmail.com
ВідповістиВидалити