11 клас
"Зарубіжна література"
11 А клас (28.12)
Тема уроку Сторінки життя і
творчості, новаторство поезії
В.В. Маяковського
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Сторінки
життя і творчості Новаторство поезії
В.В.Маяковського», зробити
конспект.
2. Переглянути відео
Домашнє завдання:
Вивчити
напам'ять поезію «Послухайте» с.114, або «Борг Україні» с.115 В.В. Маяковського та надіслати відео читання
напам'ять до 12.01.
Щасливого Нового
року! Приємних вражень!
Не забувайте про книгу!
11 Б, В клас (28.12)
Тема уроку: Бертольд Брехт – драматург – новатор. Епічний театр Бертольда Брехта.
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Бертольд Брехт – німецький письменник , драматург-новатор»,
зробити конспект.
2.
За бажанням переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Прочитати п'єсу «Матінка Кураж та її
діти» Б.Брехта, створити ланцюг подій.
Щасливого Нового року! Приємних вражень!
Не забувайте про книгу!
11 А клас (22.12)
Тема уроку: Тема уроку: Розвиток засад акмеїзму в поезії А. Ахматової. Творчість Ахматової –
яскраве явище жіночої поезії ХХ століття
її художні особливості.
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Розвиток
засад акмеїзму в поезії А. Ахматової. Творчість Ахматової – яскраве явище
жіночої поезії ХХ століття її художні особливості», зробити
конспект.
2. Домашнє
завдання:
•
Творче
завдання на 11-12 балів- Озвучити
улюблену поезію
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 А клас (28.12)
Тема уроку Сторінки життя і
творчості, новаторство поезії
В.В. Маяковського
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Сторінки
життя і творчості Новаторство поезії
В.В.Маяковського», зробити
конспект.
2. Переглянути відео
Домашнє завдання:
Вивчити
напам'ять поезію «Послухайте» с.114, або «Борг Україні» с.115 В.В. Маяковського та надіслати відео читання
напам'ять до 12.01.
Щасливого Нового року! Приємних вражень!
Не забувайте про книгу!
11 Б, В клас (28.12)
Тема уроку: Бертольд Брехт – драматург – новатор. Епічний театр Бертольда Брехта.
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Бертольд Брехт – німецький письменник , драматург-новатор»,
зробити конспект.
2.
За бажанням переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Прочитати п'єсу «Матінка Кураж та її
діти» Б.Брехта, створити ланцюг подій.
Щасливого Нового року! Приємних вражень!
Не забувайте про книгу!
11 А клас (22.12)
Тема уроку: Тема уроку: Розвиток засад акмеїзму в поезії А. Ахматової. Творчість Ахматової –
яскраве явище жіночої поезії ХХ століття
її художні особливості.
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Розвиток
засад акмеїзму в поезії А. Ахматової. Творчість Ахматової – яскраве явище
жіночої поезії ХХ століття її художні особливості», зробити
конспект.
2. Домашнє
завдання:
•
Творче
завдання на 11-12 балів- Озвучити
улюблену поезію
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (22.12)
Тема уроку: Розвиток антиутопії
у XX ст. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер).
Зв’язок творчості Дж. Оруелла
із соціально-історичною ситуацією доби
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Розвиток антиутопії
у ХХ ст.
Джордж Оруелл
(Ерік Артур Блер). Зв’язок творчості Дж. Оруелла
із соціально-історичною ситуацією доби», зробити
конспект.
2.
За бажанням переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:Прочитати твір ДЖОРДЖА ОРВЕЛЛА
«КОЛГОСП ТВАРИН»
11 Б, В клас (24.12)
Тема уроку АЛЕГОРИЧНИЙ СЕНС ПОЛІТИЧНОЇ КАЗКИ ДЖОРДЖА ОРВЕЛЛА «КОЛГОСП ТВАРИН»
Завдання:
1.
Опрацювати презентацію «АЛЕГОРИЧНИЙ СЕНС ПОЛІТИЧНОЇ КАЗКИ ДЖОРДЖА ОРВЕЛЛА «КОЛГОСП ТВАРИН»», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Творчі завдання по твору «Колгосп тварин»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (22.12)
Тема уроку: Розвиток антиутопії
у XX ст. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер).
Зв’язок творчості Дж. Оруелла
із соціально-історичною ситуацією доби
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Розвиток антиутопії
у ХХ ст.
Джордж Оруелл
(Ерік Артур Блер). Зв’язок творчості Дж. Оруелла
із соціально-історичною ситуацією доби», зробити
конспект.
2.
За бажанням переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Прочитати твір ДЖОРДЖА ОРВЕЛЛА
«КОЛГОСП ТВАРИН»
11 Б, В клас (24.12)
Тема уроку АЛЕГОРИЧНИЙ СЕНС ПОЛІТИЧНОЇ КАЗКИ ДЖОРДЖА ОРВЕЛЛА «КОЛГОСП ТВАРИН»
Завдання:
1.
Опрацювати презентацію «АЛЕГОРИЧНИЙ СЕНС ПОЛІТИЧНОЇ КАЗКИ ДЖОРДЖА ОРВЕЛЛА «КОЛГОСП ТВАРИН»», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Творчі завдання по твору «Колгосп тварин»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
______________
11 А клас (15.12)
Тема уроку: Срібна доба російської поезіЇ. Лірика О. Блока
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Срібна доба російської поезії», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
3.
Виконати тестивідкривши посилання join.naurok.ua
Код
доступу 8101641
Завдання необхідно виконати до 18
грудня 22:00
Домашнє завдання:
Творче завдання на 10-12 б. –
озвучити поезію О.Блока «Незнайомка»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
______________
11 А клас (15.12)
Тема уроку: Срібна доба російської поезіЇ. Лірика О. Блока
Завдання:
1.
Опрацювати
презентацію «Срібна доба російської поезії», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
відкривши посилання join.naurok.ua
Код
доступу 8101641
Завдання необхідно виконати до 18
грудня 22:00
Домашнє завдання:
Творче завдання на 10-12 б. –
озвучити поезію О.Блока «Незнайомка»
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (15.12)
Тема уроку: Повторення і узагальнення з теми «Шедеври європейської лірики і половини хх століття»
Завдання:
Пропоную вам розв'язати кроссенси, що допоможуть вам закріпити або
узагальнити вивчений матеріал з теми «МОДЕРНІЗМ».
Завдання:
відкрийте посилання join.naurok.ua
10 Б Код доступу 5435251
10 В Код доступу 6471224
Завдання
необхідно виконати до 17 грудня 22:00
11 Б, В клас (17.12)
синхронний
урок
Тема уроку: П.Ч. Поезія М. Цвєтаєаої
Запрошую учнів на онлайн урок
11 В – 17.12.2020.
о 9.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 820
0019 2183
Код доступа: mF48MB
11 Б – 17.12.2020.
о 13.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 875
0046 9952
Код доступа: bp474W
Домашнє завдання:
Творчі завдання по творчості М. Цвєтаєвої
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (15.12)
Тема уроку: Повторення і узагальнення з теми «Шедеври європейської лірики і половини хх століття»
Завдання:
Пропоную вам розв'язати кроссенси, що допоможуть вам закріпити або
узагальнити вивчений матеріал з теми «МОДЕРНІЗМ».
Завдання:
відкрийте посилання join.naurok.ua
10 Б Код доступу 5435251
10 В Код доступу 6471224
Завдання
необхідно виконати до 17 грудня 22:00
11 Б, В клас (17.12)
синхронний
урок
Тема уроку: П.Ч. Поезія М. Цвєтаєаої
Запрошую учнів на онлайн урок
11 В – 17.12.2020. о 9.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 820 0019 2183
Код доступа: mF48MB
11 Б – 17.12.2020. о 13.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 875 0046 9952
Код доступа: bp474W
Домашнє завдання:
Творчі завдання по творчості М. Цвєтаєвої
Всі
конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
________________________
11 А клас (08.12)
Тема уроку: Орфей ХХ століття.
Райнер Марія Рільке
Завдання:
1.
Переглянути презентацію «Орфей ХХ століття. Райнер Марія
Рільке», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:Виразно читати поезію «Ось дерево звелось»
За бажанням на 10-12 балыв записати відео та вислати вчителю до 10.12.
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
________________________
11 А клас (08.12)
Тема уроку: Орфей ХХ століття.
Райнер Марія Рільке
Завдання:
1.
Переглянути презентацію «Орфей ХХ століття. Райнер Марія
Рільке», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Виразно читати поезію «Ось дерево звелось»
За бажанням на 10-12 балыв записати відео та вислати вчителю до 10.12.
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши
прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (08.12)
Тема уроку: Борис Леонідович Пастернак «Во всем хочу дойти до самой сути…»
Завдання:
1. Переглянути презентацію «Пастернак «Во всем хочу дойти до самой
сути…»», зробити
конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє
завдання:
Вивчити напам‘ять поезію «Зимова ніч» ДО 14.12
-
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (08.12)
Тема уроку: Борис Леонідович Пастернак «Во всем хочу дойти до самой сути…»
Завдання:
1. Переглянути презентацію «Пастернак «Во всем хочу дойти до самой
сути…»», зробити
конспект.
2. Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Вивчити напам‘ять поезію «Зимова ніч» ДО 14.12
-
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
-
вказавши прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (10.12)
Тема уроку синхронний урок.
Аналітичний аналіз поезій Б. Пастернака
Запрошую учнів на онлайн урок
11
В – 10.12.2020. о 9.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 895 5522
7744
Код доступа: zp81HS
11
Б – 10.12.2020. о 13.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 889 1497
1332Код доступа: byC4kV
Домашнє завдання:
Аналіз улюбленої поезії Б Пастернака
Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
___________________
11 А клас
(01.12)
Тема
уроку: Літературні течії ХХ століття. Гійом Аполлінер – поет-авангардистЗавдання:
1. Переглянути презентацію «Літературні
течії ХХ ст. Г. Аполлінер – поет - авангардист», зробити конспект
2. Переглянути відео
Домашнє завдання:•
Вивчити напам‘ять
вірш Г. Аполлінера( «Міст Мірабо» ст78-79, або «Зарізана голубка і водограй» ст.80-81)
вислати відео до 07.12включно .
•
Письмово аналіз поезії Г. Аполлінера
Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (10.12)
Тема уроку синхронний урок.
Аналітичний аналіз поезій Б. Пастернака
Запрошую учнів на онлайн урок
11 В – 10.12.2020. о 9.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 895 5522
7744
Код доступа: zp81HS
11
Б – 10.12.2020. о 13.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 889 1497 1332
Код доступа: byC4kV
Домашнє завдання:
Аналіз улюбленої поезії Б Пастернака
Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
___________________
11 А клас
(01.12)
Завдання:
1. Переглянути презентацію «Літературні
течії ХХ ст. Г. Аполлінер – поет - авангардист», зробити конспект
2. Переглянути відео
•
Вивчити напам‘ять
вірш Г. Аполлінера( «Міст Мірабо» ст78-79, або «Зарізана голубка і водограй» ст.80-81)
вислати відео до 07.12включно .
•
Письмово аналіз поезії Г. Аполлінера
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (01.12)
Тема
уроку: синхронний
урок.
В.Ч. напам'ять поезії А. Ахматової «Сжала руки под
темной вуалью»
А. Ахматова «Реквієм»
Запрошую учнів на онлайн урок
11 Б – 01.12.2020. о 8.00
👉
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 867 2595 7180
Код доступа: aK9rEz
11 В – 01.12.2020. о 8.45
👉
Идентификатор конференции: 863 7569 9307
Код доступа: 81mM9Y
Завдання:
Учні, що не змогли бути присутні на онлайн уроці повинні записати відео
читання напам'ять поезії А. Ахматової до 03.12.
Завдання:
1. Переглянути відео за посиланням
зробити конспект.
Домашнє завдання:
Творче завдання за творчістю
А.Ахматової
- Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (01.12)
Тема
уроку: синхронний
урок.
В.Ч. напам'ять поезії А. Ахматової «Сжала руки под
темной вуалью»
А. Ахматова «Реквієм»
Запрошую учнів на онлайн урок
11 Б – 01.12.2020. о 8.00
👉
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 867 2595 7180
Код доступа: aK9rEz
11 В – 01.12.2020. о 8.45
Идентификатор конференции: 863 7569 9307
Код доступа: 81mM9Y
Завдання:
Учні, що не змогли бути присутні на онлайн уроці повинні записати відео
читання напам'ять поезії А. Ахматової до 03.12.
Завдання:
1. Переглянути відео за посиланням
зробити конспект.
Домашнє завдання:
Творче завдання за творчістю
А.Ахматової
- Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
- вказавши прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В
клас (03.12)
Тема уроку Сторінки життя і
творчості, новаторство поезії
В.В. Маяковського
Завдання:
1.
Опрацювати презентацію «Сторінки життя
і творчості Новаторство
поезії В.В.Маяковського», зробити
конспект.
2. Переглянути
відео
Домашнє
завдання:
•
Вивчити напам'ять
поезію «Послухайте» ст.114, або «Борг Україні» ст.115 В.В. Маяковського та надіслати відео читання
напам'ять до 10.12.
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на
електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В
клас (03.12)
Тема уроку Сторінки життя і
творчості, новаторство поезії
В.В. Маяковського
Завдання:
1.
Опрацювати презентацію «Сторінки життя
і творчості Новаторство
поезії В.В.Маяковського», зробити
конспект.
2. Переглянути
відео
Домашнє завдання:
•
Вивчити напам'ять
поезію «Послухайте» ст.114, або «Борг Україні» ст.115 В.В. Маяковського та надіслати відео читання
напам'ять до 10.12.
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на
електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
______________________
11 А клас (24.11)
Тема уроку: «Три світи»
в романі «Майстер і Маргарита»
Запрошую учнів на онлайн урок
Завдання:
11
А – 24.11.2020. о 12.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 836 7547 6826Код доступа: 8bK89s
Переглянути
презентацію
3. Домашнє
завдання:
Перечитати «Єршалаїмські розділи» в
романі.
Підготувати характеристику Ієшуа, або Понтія Пілата
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
______________________
11 А клас (24.11)
Тема уроку: «Три світи»
в романі «Майстер і Маргарита»
Запрошую учнів на онлайн урок
Завдання:
11
А – 24.11.2020. о 12.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 836 7547 6826
Код доступа: 8bK89s
Переглянути презентацію
3. Домашнє
завдання:
Перечитати «Єршалаїмські розділи» в
романі.
Підготувати характеристику Ієшуа, або Понтія Пілата
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши
прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (24.11)
Тема уроку: Срібна доба російської поезіЇ. Лірика О. Блока
Завдання:
1.
Опрацювати презентацію
«Срібна доба російської поезії», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Творче завдання на 10-12 б. – озвучити поезію
О.Блока «Незнайомка»
-
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (24.11)
Тема уроку: Срібна доба російської поезіЇ. Лірика О. Блока
Завдання:
1.
Опрацювати презентацію
«Срібна доба російської поезії», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Творче завдання на 10-12 б. – озвучити поезію
О.Блока «Незнайомка»
- Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
-
вказавши прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (26.11)
Тема уроку: Розвиток засад акмеїзму в поезії А. Ахматової.
Творчість Ахматової – яскраве явище жіночої поезії ХХ століття її художні особливості.
Завдання:
опрацювати
презентацію: «Розвиток
засад акмеїзму в поезії А.Ахматової. Творчість Ахматової – яскраве явище
жіночої поезії ХХ століття її художні
особливості», зробити конспект.
Домашнє завдання:
•
Творче завдання на 11-12 балів Озвучити улюблену
поезію
•
Вивчити напам'ять поезію «Сжала руки под темной вуалью» на 03.12.
Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com,
11 Б, В клас (26.11)
Тема уроку: Розвиток засад акмеїзму в поезії А. Ахматової.
Творчість Ахматової – яскраве явище жіночої поезії ХХ століття її художні особливості.
Завдання:
опрацювати
презентацію: «Розвиток
засад акмеїзму в поезії А.Ахматової. Творчість Ахматової – яскраве явище
жіночої поезії ХХ століття її художні
особливості», зробити конспект.
Домашнє завдання:
•
Творче завдання на 11-12 балів Озвучити улюблену
поезію
•
Вивчити напам'ять поезію «Сжала руки под темной вуалью» на 03.12.
Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com,
вказавши прізвище, ім'я, клас.
________________________
11 А клас (17.11)
Тема уроку: Образ Воланда і його почету у
романі «Майстер і Маргарита»
Завдання:
1. Переглянути
презентацію «Образ Воланда і його
почету у романі «Майстер і Маргарита»,
виконати завдання.
2. Переглянути відео за посиланням
Домашнє
завдання:Написати міні
твір-роздум на одну із тем: 1.«Вічна боротьба добра і зла в романі Михайла Булгакова
"Майстер і Маргарита"
2.«Безсмертя і сила
кохання в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита"
________________________
11 А клас (17.11)
Тема уроку: Образ Воланда і його почету у
романі «Майстер і Маргарита»
Завдання:
1. Переглянути
презентацію «Образ Воланда і його
почету у романі «Майстер і Маргарита»,
виконати завдання.
2. Переглянути відео за посиланням
Написати міні твір-роздум на одну із тем: 1.«Вічна боротьба добра і зла в романі Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита"
2.«Безсмертя і сила кохання в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита"
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши
прізвище, ім'я, клас.
11 Б, В клас (17.11)
Тема уроку: Орфей ХХ століття.
Райнер Марія Рільке
Завдання:
1.
Переглянути презентацію «Орфей ХХ століття. Райнер Марія
Рільке», зробити конспект.
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Вивчити напам‘ять «Ось дерево звелось», записати відео та
вислати вчителю до 19.11.
-
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
11 Б, В клас (17.11)
Тема уроку: Орфей ХХ століття.
Райнер Марія Рільке
Завдання:
1.
Переглянути презентацію «Орфей ХХ століття. Райнер Марія
Рільке», зробити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
Вивчити напам‘ять «Ось дерево звелось», записати відео та
вислати вчителю до 19.11.
- Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
-
вказавши прізвище, ім'я, клас.
Наступний урок проводиться онлайн.
11 Б, В клас (19.11)
Запрошую учнів на онлайн урок
Тема уроку: Аналітичний аналіз поезій Аполлінера та
Рільке
11 В – 19.11.2020. о 9.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 876 2721 6265Код доступа: Qx0L4G
11
Б – 19.11.2020. о 12.45
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 847 2892 9484
Код доступа:
TSaYv6
2. Домашнє завдання:
•
Творче завдання на 11-12 балів Озвучити улюблену
поезію
Всі конспекти та
виконані завдання надсилати на електронну адресу
tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
Наступний урок проводиться онлайн.
11 Б, В клас (19.11)
Запрошую учнів на онлайн урок
Тема уроку: Аналітичний аналіз поезій Аполлінера та Рільке
11 В – 19.11.2020. о 9.00
Подключиться к конференции Zoom
Код доступа: Qx0L4G
11 Б – 19.11.2020. о 12.45
Подключиться к
конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 847 2892 9484
Код доступа:
TSaYv6
2. Домашнє завдання:
•
Творче завдання на 11-12 балів Озвучити улюблену
поезію
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
_______________________
11 А клас (10.11)
Тема уроку: Життєвий і творчий шлях М.Булгакова.
Булгаков і Україна. Історія створення, художні особливості та
джерела роману.
Завдання:
1. Переглянути
відео «Булгаков і Україна» за посиланням
2. Переглянути презентацію «Історія створення, художні
особливості та джерела роману», виконати завдання.
3. Домашнє
завдання:
• Прочитати роман «Майстер і Маргарита» І-ІІ розділи.
• Підручник ст.70 запитання 1-5, 13 (усно)
Високий рівень - на вибір одне з завдань- 14-16
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
_______________________
11 А клас (10.11)
Тема уроку: Життєвий і творчий шлях М.Булгакова.
Булгаков і Україна. Історія створення, художні особливості та
джерела роману.
Завдання:
1. Переглянути
відео «Булгаков і Україна» за посиланням
2. Переглянути презентацію «Історія створення, художні особливості та джерела роману», виконати завдання.
3. Домашнє
завдання:
• Прочитати роман «Майстер і Маргарита» І-ІІ розділи.
• Підручник ст.70 запитання 1-5, 13 (усно)
Високий рівень - на вибір одне з завдань- 14-16
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
вказавши прізвище, ім'я, клас.
_________________________
11 Б, В клас (10.11)
Тема уроку: «Літературні
течії
ХХ століття»
Завдання:
Переглянути презентацію «Літературні
течії ХХ століття», зробити конспект
Домашнє завдання:
-
Вивчити
теоретичні питання
-
Відповісти
на запитання в підручнику на ст.74 1-2 усно, запитання 3- письмово
-
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
_________________________
11 Б, В клас (10.11)
Тема уроку: «Літературні
течії
ХХ століття»
Завдання:
Переглянути презентацію «Літературні
течії ХХ століття», зробити конспект
Домашнє завдання:
-
Вивчити
теоретичні питання
-
Відповісти
на запитання в підручнику на ст.74 1-2 усно, запитання 3- письмово
-
Всі конспекти та виконані завдання
надсилати на електронну адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
-
вказавши прізвище, ім'я, клас.
_________________________________
11 Б, В клас (12.11)
Тема уроку: «Гійом
Аполлінер – поет-авангардист»
Завдання:
1. Переглянути презентацію «Г. Аполлінер», зробити конспект
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
•
Вивчити напам‘ять вірш Г. Аполлінера( «Міст Мірабо» ст78-79,
або «Зарізана голубка і водограй» ст80-81) до 16.11. включно .
•
Письмово аналіз поезії
Г. Аполлінера
•
Творче завдання на 11-12 балів – створити каліграму
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну
адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
_________________________________
11 Б, В клас (12.11)
Тема уроку: «Гійом Аполлінер – поет-авангардист»
Завдання:
1. Переглянути презентацію «Г. Аполлінер», зробити конспект
2.
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання:
•
Вивчити напам‘ять вірш Г. Аполлінера( «Міст Мірабо» ст78-79,
або «Зарізана голубка і водограй» ст80-81) до 16.11. включно .
•
Письмово аналіз поезії
Г. Аполлінера
•
Творче завдання на 11-12 балів – створити каліграму
Всі конспекти та виконані завдання надсилати на електронну
адресу tanechka_kuzmenko_73@hotmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар